sobota, 3 marca 2012

weWNĘTRZnie

Post trochę z cyklu 'zapchajdziury'. Nie mam zdjęć, które mogłabym Wam pokazać. Co prawda udało mi się upolować w sh fantastyczny płaszczyk, ale chcę go przedstawić z należną mu czcią :P A że ostatnio mam fioła na punkcie dekorowania wnętrz, co po prostu uwielbiam (dlaczego ja nie poszłam na wzornictwo??? :D) i w kółko oglądam 'Dekoratornię', marzę o własnym gniazdku, wkurzam się, że własne to w perspektywie nieokreślonej, a w wynajętym człowiek nie poszaleje... Czuję się w tym temacie niespełniona. Co prawda siostra mojego towarzysza życia kupiła mieszkanie, ale jestem za daleko, żeby wybierać z nią podłogi, kafelki, kolory i zawsze służyć radą. No cóż. Żeby choć trochę ukoić cierpienia mojej duszy postanowiłam pooglądać 'inspiracje'. Wiecie, nie lubię za bardzo notek z samymi inspiracjami. Ale złamałam się i sama mam ochotę taką wstawić. Nagana mi się należy :P

Powiem jeszcze tylko, że marzy mi się mieszkanie z kuchnią w stylu domku na prerii - jasne drewno, dużo bieli, pęczki lawendy i czosnku... Sypialnia z toaletką i bujanym fotelem. A w salonie kącik z hamakiem podwieszonym do sufitu, za nim jakaś fototapeta, dużo zdjęć... Ciekawe, czy będzie mi dane zrealizować moje plany.
Ach, i jeszcze garderoba. Garderoba koniecznie. To będzie symbol spełnienia moich życiowych planów :)








 Wszystkie zdjęcia pochodzą z weheartit.com

47 komentarzy:

  1. mam tak samo jak Ty! też bym chciała urządzić sobie pokój, ale niestety to będzie pewnie dopiero za 10 lat jak już będę miała własny kąt..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też marzy się własna garderoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje i ciekawe plany. Trzymam kciuki za ich spełnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tak bardzo chcesz nagany, to zaraz wpisze Ci uwage do dzienniczka, hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne inspiracje ;D
    haha, nagana coś Ty;) ja lubię takie posty ;]
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wnętrza. Mnie się marzy biała sypialnia i fioletowe dodatki. Eh... pomarzyć póki co można.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała urządzać własny dom... Ach marzenia jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne wnetrza, pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała taki dom :-). A z garderobą to już w ogóle raj na ziemi :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite wnetrza! chciałabym w przyszlosci miec choc jeden pokoj miec tak piękne urzadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no, moja też była nawet okej :) świetne pokoje!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie, domowo i przytulnie. Uwielbiam takie wnętrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem co czujesz, ja wlasnie będę próbować się dostać na kierunki z projektowaniem, więc podzielam miłość do wnętrz, a ta skrzyneczka na kółkach na gazety - ahh <3 przesłodka! (Jesli dodalo sie kilka razy to przepraszam, ale mam jakis problem)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć taką garderobę! (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wystarczy, że czystą twarz kilkakrotnie pochlapiesz wodą i odczekasz 20 minut. Potem wykonaj ''gimnastykę twarzy'' - jeżeli czujesz uczucie ściągania - masz cerę suchą. Następnie weź chusteczkę i tak jakby wklepuj ją w twarz - jeżeli pojawią się duże tłuste plamy - cera tłusta, jeżeli małe - cera mieszana. Jeżeli nie czułaś ani uczucia ściągania, ani nie zauważyłaś plamek, masz cerę normalną :)
    Mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również szukam na "we heart it" ciekawych wnętrz i pomysłów do mojego nowego pokoju :] Ach - ta garderoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te wnętrza... wkrótce szykuję remont.. też mi się marzy bujany fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. styl tych wnętrz pięknyyyy! a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję! o tak, garderoba.. również o niej marzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o też marzę o garderobie;) piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. no to czekamy na stylizację z płaszczykiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Garderoba to moje marzenie:) Marzy mi się duże mieszkanie z garderobą, piękną sypialnią i dużą kuchnią. Ach... może kiedyś! Ja na szczęście już jestem na swoim. Małe, ciasne ale własne! Własne to będzie a 18 lat jak spłacę kredyt:)Czekam na płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia wnętrz<3 idealna inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne! Marzą mi się takie piękne pokoje w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. również uwielbiam dekorować wnętrza! ciągle kupuję do mojego pokoju nowe obrazki, namawiam rodziców na przemeblowania...
    co do "dekoratorni"- lubiłam pierwsze edycje, te nowsze już mnie tak nie wciągają...

    Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ogladac takie zdjecia! ogromna inspiracja, wlasnie jestem w trakcie dekorowania mojego pokoju ! takze wskazowki baaaaardzo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. BOSKO!


    dziękuję za komentarz!:)

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym taką jasną kanapę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. na pewno będzie Ci dane zrealizować plany.. jeśli tylko w nie uwierzysz i będziesz robić wszystko, żeby się spełniły :)

    pierwsze i ostatnie zdjęcie- mistrzowskie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hehe, a czemu? Ja nie liczę na nic wielkiego, ale wiesz.. spróbować warto :P Nic na tym nie tracę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. To czekam na zdjęcia płaszcza :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne ! Garderoba to również moje marzenie ;d

    Pozdrawiam :p


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne wnętrza. Mnie też takie "zabawy' w projektowanie, ustawianie mebli, itp się podobają. W moim pokoju w domu co trochę coś się zmienia. Na pewno kiedyś Ci się uda stworzyć wnętrza, takie o jakich marzysz:)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ostatnio szukam biurka na toaletkę, tzn mam już koncepcję, ale szuma tego idealnego, bym mogła go polaczyc z moim lustrem w srebnej obudowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwsze i przedostatnie zdjęcie podbiło moje serce♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne zdjęcia! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowite wnętrza! Nie oddycham... :)
    Zapraszam również do mnie!
    Pozdrawiam,
    monikaorlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń