sobota, 10 marca 2012

Mały Paryż

Chyba każdą kobietę naszła kiedyś myśl, marzenie, pragnienie odwiedzenia Paryża. We mnie zagnieździło się ono po obejrzeniu filmu "Była sobie dziewczyna", gdzie pokazany był Paryż od kuchni, taki swojski; oczywiście nadal fascynujący i romantyczny, ale nie napuszony. Chciałabym zobaczyć, jak żyje to miasto, bo każde żyje przecież inaczej. Tak jak na chwilę wtopiłam się w Warszawę, tak chciałabym wtopić się w Paryż. Spacerować bocznymi uliczkami, odkrywać miejsca zwyczajnie niezwyczajne, nie trzymać się przewodnika, nie odwiedzać muzeów, tylko przez chwilę żyć rytmem tego miasta.

Stylizacja taka właśnie trochę paryska. Subtelna i dziewczęca. Zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, ale dopiero teraz doczekały się ujawnienia :) Wiało wtedy okropnie, dlatego się nie rozebrałam. A inspiracją stroju była miniatura Wieży Eiffla (tak mi jakoś nie pasuje ta polska pisownia :p), którą mijam dosyć często i za każdym razem uśmiecham się na jej widok.








Ach, ta niesforna grzywka :p

24 komentarze:

  1. Petit Paris <3 extra :) bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym pojechać do Paryża ale jeszcze bardziej do Wenecji..
    U mnie na blogu pojawiła się zakładka 'chatostyle' więc zapraszam do chatowania .. Mam jeszcze mała prośbę. Jak będziesz u mnie na blogu i byłabyś na tyle miłe i kliknęła w baner Iloko...?Jeżeli podoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania.Z góry przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczne zdjecia i fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam ze coś takiego jest! szok.
    ślicznie.: )

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się Twoej futerkowe wdzianko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. do listy dodałabym makaroniki z laudre ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takiej subtelnej chyba Cię jeszcze nie widziałyśmy! :)
    wyglądasz świetnie-bluzka, podkolanówki, czapka... Wszystko ma klimat :)

    ach, każda z nas marzy o inspirujących podróżach... ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz ;)
    Podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo, stylizacja francuska, Paryż mam zaliczony, ale nie z ukochanym, a to się nie liczy prawda? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym pojechała, no pewnie!

    dzięki za komentarz!

    rebellook.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodko, pudrowo, wiosennie:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. film chętnie zobaczę.
    Wydaje mi się, że ta stylizacja nie ma tej paryskiej lekkości. Wszystko wygląda bardzo ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie i naprawdę subtelnie, życzę Ci (i sobie też!) tego wyjazdu jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz , a ta wieża jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. idealna stylizacja na paryskie ulice :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog ;))

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Paryz od serca mam zaliczony a stylizacja jest świetna.

    p.S Blog też więc obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, a ta bluzka jest genialna ; )
    Pozdrawiam i obserwuję, zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz powinnaś odwiedzić naprawdę Paryż ;)

    OdpowiedzUsuń