czwartek, 22 marca 2012

Jeans all around

Zrobiła się wiosna! W końcu w końcu w końcu :) Wczoraj cały dzień chodziłam smętna, przytłoczona ciężkim niebem, szarością, miotana przez wiatr i moje nienawistne emocje, które z niewiadomych przyczyn powstały i z jeszcze bardziej niewiadomych przyczyn nie chciały mnie opuścić. Dziś jest jednak nowy dzień i od rana tryskam optymizmem. Uwielbiam słońce. Siedzenie na ławce w parku i łapanie jego promieni jest o tej porze roku tak cudownie kojące i przyjemne. Tylko skupić się nie pozwala, a egzamin czeka i aż krzyczy, żebym się zaczęła uczyć :P Jeszcze jakoś do połowy kwietnia będę zawalona pracą, ale potem, mam nadzieję, będę mogła pisać częściej i w końcu na spokojnie odwiedzać Wasze blogi.
Obok nieśmiertelnego bambusa i jeszcze bardziej nieśmiertelnych kaktusów na moim oknie pojawiła się piękna, kwitnąca drobnymi żółtymi kwiatuszkami roślinka, która poprawia mi humor każdego dnia. Domagałam się takiego wiosennego akcentu  w domu :)

A teraz wreszcie (choć zakładam, że jednak chociaż część osób czyta notki i ma z tego jakąś tam niezdefiniowaną przyjemność :P) przejdę do mojego stroju. Jak wskazuje tytuł - jeansowo. Do tego połączenie z brązem i beżem, czyli coś, co tygryski lubią najbardziej :) Czułam się w tym zestawie wygodnie i komfortowo. Czyli idealnie na zakupy :)


 Poczułam wiosnę i lodów mi się zachciało :D


 Buty na koturnie to odkrycie, którego dokonałam stosunkowo niedawno, patrząc na czas ich egzystencji w modzie, bo dopiero tej zimy. I poczułam wspaniałą rzecz - nie tylko płaskie buty są wygodne. Teraz praktycznie nie rozstaję się z koturnami.

 Jeansy kupiłam za 50 zł w H&M. Może lat ze mną nie spędzą, ale mają cudowny kolor :)




Zoom na kolczyk. Zdjęcie jest trochę rozmazane, ale zapewniam Was, że w uszach mam małe, urocze piórka :)

To by było na tyle. Rozkoszujcie się wiosną!

40 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam się czym rozkoszować..
    Jakoś szaro i buro u mnie, nawet jeden promyczek nie przeciska się przez chmury ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zwróciłam uwagę na naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci włoski urosły. Jakoś nie zauważyłam wcześniej. Ślicznie Ci w takich.
    Pozdrawiam Gdyniane klimaty.
    Ja całkiem po sąsiedzku ;)

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam nieśmiertelnego bambusa w pokoju. ^^ przezył on juz wiele. haha.
    mnie też powitał dzisiaj świetny nastrój. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! naprawdę ;)
    Podoba mi się Twój outfit oraz ogólnie Twój wygląd- promieniejesz :)

    A co do nauki- mam podobnie... Moje "pomoce naukowe" rozłożone wokół biurka codziennie przypominają mi, że za półtora miesiąca matura a ja mam to w nosie... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeansy zawsze i wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wiosennie :) bardzo fajne koturny i podoba mi sie zestawienie koszuli i dzinsow z t-shirtem pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja lubie takie kolory, mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wiosenny zestaw <3
    Cudne jeansy i koturny ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bluzka spodnie i torba ; )
    Też poczułam już wiosnę ; )
    Zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny zestaw! fajnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Spostrzeżenia co do butów na koturnie mam podobne i dlatego temu kto je wymyślił należą się owacje na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw :)
    Masz świetną bluzke.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja. Przepadam za kolczykami oraz zazdroszczę figury ! pozdrawiam i zapraszam na GIVEAWAYA ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/03/400-followers-and-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie również wiosennie :)
    Bardzo fajna stylizacja, a kolczyki uroczę.
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam ochotę na lody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. na żywo też są ciekawe :) fajna koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, jeansy mają świetny kolor :)

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne połączenie kolorków;) śliczna torebka

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję bardzo ;) Bardzo fajnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz :)
    Bardzo podoba mi się odcień spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się jeansy mają bardzo fajny kolor :) i wpadły mi w oko koturny ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ojjj uwierz mi, jeansy wytrzymają długooo :) Ja kiedyś też kupiłam w h&m jeansy za bodajże 39 zł i w sumie nie chodzę w nich tylko dlatego, że kolor juz trochę się sprał. Chłopak też kupił w h&m po taniości (też 39) i powtarzał mi "eee, za taką cenę to będę je miał do pracy, bo się pewnie zniszczą). A chodził w nich wszędzie, to były najlepiej trzymające się i wyglądające jeansy w jego szafie. Lepsze od tych po 150 i 200 zł.
    A ja mam pytanie: skąd urocze piórko w uchu?

    OdpowiedzUsuń
  28. Aj, a mnie dzisiejsza pogoda nastawia niesamowicie pozytywnieee :) ale tez ostatnio przechodze dolki i gorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzka bardzo fajna :)
    zapraszam:
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio często przynoszę wiosnę do domu w postaci tulipanów:)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń