niedziela, 25 marca 2012

Cottage girl

Odkąd w moim życiu nastała epoka serka wiejskiego (bardzo go lubię, szczególnie z pomidorami i szczypiorkiem), słowo cottage kojarzy mi się tylko z wspomnianym serkiem. I jakoś mi tak śmiesznie wygląda w tytule. Jednak dzisiejsza stylizacja jest właśnie taka wiejska. Tylko stogów siana w tle i wideł w ręku mi brakowało :)
Na ciężki, zły dzień lekarstwem jest nawet malutki spacer. Taki właśnie mnie dzisiaj wyratował z kryzysu i nieziemskiego zmęczenia. Drugim elementem, który wtedy się świetnie sprawdza, jest męska koszula. Z leginsami podczas kilkugodzinnego siedzenia przy biurku i z jeansami na szybkie wyjście. Tą koszulę uwielbiam zarówno na sobie, jak i na moim mężczyźnie. On wygląda w niej nawet lepiej :D








Taki pozytywny akcencik na koniec. Torbę uszyłam i ozdobiłam sama, a takie miłe hasełko powinno nam zawsze towarzyszyć :)

23 komentarze:

  1. jaką masz słodko kokardkę we włosach! *.* i torebka ładnie Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, a przede wszystkim wygodny outfit : )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, wiejski - wcale nie w złym tego słowa znaczeniu outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale slicznie wygladasz, podoba mi sie Twoja koszula,pierscionek i torba! aha i ta kokardka we wlosach tez!

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula mi sie bardzo podoba : )!

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i broszka sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny lekki zestaw:) idealny właśnie na spacer:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, a kolor dżinsów idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka i torba :-D.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie się prezentuje aż trudno uwierzyć że to męska koszula :) niestety w moim wypadku chyba by się nie sprawdziła bo mój chłopak ma prawie 190cm wzrostu i chyba bym utonęła haha :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. pozytywne zdjęcie i fajne połączenie ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kokardka przy koczku, taka mała, ale jaka urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja kocham ten serek:D Lubię country styl;)

    OdpowiedzUsuń