czwartek, 2 lutego 2012

Wyprzedażowe zakupy

 Moje zakupy wyprzedażowe. Wszystkie rzeczy udało mi się upolować w bardzo atrakcyjnej cenie :)






Zakupy zrobiłam pod wpływem impulsu xd Nie wiem, czy to zdrowe :P

 Teraz moja stylizacja z wykorzystaniem jednej ze spódniczek. Od jakiegoś czasu kupuję kolejne spódnice, a ciągle rzadko w nich chodzę. Trzeba to zmienić :)


Podoba mi się połączenie brązu z jeansem :)


Pierwszy raz w tym roku założyłam kozaki, w końcu zima.


A na 'okrasę' broszka-ptaszek i wisiorek z sakieweczką :)

65 komentarzy:

  1. wszystko mi się bardzo podoba:D hmm też muszę skoczyć na jakieś zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna panterka ;D

    www.magdalenemari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik cudny! :) i spódnica też przeboska.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się spódniczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś zarabiać przez umieszczanie reklam na blogu, ale wtedy autor musi być kreatywny. A ja nie zawsze wstawiam outfity czy piszę o "must have". Myślałam raczej o recenzowaniu książek i płyt, to są moje klimaty. Nie znam się na modzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak juz gdzies pisalam tabletki to kwestia orgaznimu, jednym pasuje to innym tamto.
    Ja nie przepadam za spódnicami, ta tez jakos mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli chodzi o spódniczki jestem jak najbardziej na tak! masz zgrabne nogi więc powinnas w nich czesto chodzic!:) super jest ta brazowa spodniczka! a co do mojej mamy i zawartosci jej szafy to fakt- czesto jej podbieram ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorki wkradł się błąd :)
    Najbardziej podoba mi się spódniczka w cętki, śliczna jest, można wiedzieć skąd?

    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy pod wpływem impulsu...nie wiem czy są "zdrowe" (jak napisałaś powyżej), ale z pewnością są mega przyjemnie ;)) ...ile radości dają :)) ..wiemy tylko my kobiety ;)) (mężczyznom czasem ciężko jest zrozumieć, po co nam kolejna para jeansów, albo 5 już torebka w tym miesiącu ;)) co do zestawu, to mi się podoba, szczególnie koszula!! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakupy świetne!

    golfik w paski i spódniczki! :)
    i masz świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey:) super zakupy. Ja tez zrobilam duze ostatnio:) zqpraszam do siebie. News o modelkach....

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mi się podoba połączenie jeansu z brązem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jeans + brąz to bardzo udany zestaw:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. spódniczka w panterkę i ta z guzikami- ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza spódniczka urocza :)
    więc zakładaj grube rajstopy i śmigaj w nich, bo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak Ci zazdroszczę koszuli! ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Świetne zakupy!:-) Zdecydowanie jestem za pierwszą spódniczką i połączeniem jeansu z brązem ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. I to mroźna zima!
    Połączenie bardzo ładne. Tez uwielbiam koszule:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze robię zakupy pod wpływem impulsu ;D A jak sobie wymyślę, że coś chcę, rzadko kiedy mogę to znaleźć ;-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy sweterek i brazowa spodniczka cudowne :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  23. fajniutka ta brązowa spódnica ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za opinię, bardzo miło mi to słyszeć, motywuje mnie to do dalszego pisania! Zapraszam częściej. : )

    fajna koszula i broszka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. dwie pierwsze spódniczki są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne łupy ;D
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wyglądasz :D
    ciuszki też ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta spódnica jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ee tam zdrowe :) a te getry i spódniczka ostatnia to moje typy :D

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Kobiety powinny częściej chodzic w spódnicach :P

    OdpowiedzUsuń
  31. zdrowe zdrowe :) ja też czasem tak mam :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się Twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czemu wygladasz tak pieknie? ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnice sa cudowne, chodź w nich częściej. : )

    OdpowiedzUsuń
  35. też muszę częściej zakładać spódnice! racja.

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie mi się podoba koszula , zawsze taką chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny sweter i spódnice! nośmy sukienki i spódnice, nie ma nic lepszego! :) mnie moje zakupoholiczne zapędy też nie powstrzymują i ciągle coś kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję za komentarz. świetny set !

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej podobają mi się spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna spódniczka w panterkę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Widze, ze rowniez skusilas sie na podkolanowki :)! Mam takie same, sa swietne i co najwazniejsze bardzo cieple :)!

    OdpowiedzUsuń
  42. połączenie brązu z dżinsem? o tak! Sama zakupiłam niedawno piękną dżinsową koszulę;)
    zapraszam do mnie na przegląd trendów wiosna-lato 2012, może Cie zainspirują :)
    http://cynamonoweprzemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. pasiasta bluza to moj faworyt:)na spódniczki za zimno, 4 litery chyba by mi przemarzły:P

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne połączenie.Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  45. spódniczka w animal print rewelacja! i koszulka z ustami też mi się podoba. :)

    ja już takie dwa plakaty mam w sypialni, ale jeden mój ten ze zdj a drugi mojego chłopaka, więc już nie wiem czy aż taki fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. fajnie!:)
    wpadniesz do mnie?
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. nie wiem czy to wina perspektywy z jakiej były robione zdjęcia, czy też połączenia ubrań, ale wyglądasz w tym zestawie "ciężko". co nie zmienia faktu, że koszula i broszka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sweterek w paski jest super! Zestaw fajny, ale koszula już mniej mi się podoba.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń