środa, 8 lutego 2012

Relaks

Właśnie mija mój drugi i ostatni dzień ferii. Co prawda za bardzo nie zdążyłam odpocząć, jednak lepsze to niż nic. Dobrze jest być w domu chociaż na chwilę. Ledwo co w miarę uporałam się ze starymi problemami, już spadły mi na głowę kolejne. Mam nadzieję, że z tymi też sobie jakoś poradzę, chociaż ostatnio czuję się. jakby moja codzienność polegała tylko na rozwiązywaniu niedogodności. Są też jednak i miłe akcenty :)
Kiedyś dużo rysowałam. Później na studiach zapomniałam o tym, zawsze było coś ważniejszego. Teraz stwierdziłam, że skoro sprawiało mi to tyle przyjemności, to czas wrócić do rysowania. Tutaj efekty moich wprawek :




Wiem, że muszę się jeszcze wiele nauczyć - ale czy we wszystkim trzeba być perfekcyjnym? :)

Kupiłam kolejną torebkę. Gromadzę torebki i cieszę się samą ich obecnością w mojej szafie :D Zamówiona na allegro. Według opisu powinna być nieco większa, ale to przeżyję. Nie ma jednak regulowanego paska, czego już przeżyć nie mogłam ;p Na szczęście w domu znalazł się pasek od innej torebki. I nawet kolor dobrze pasuje.



Dzisiaj to by było na tyle :) Zakładam, że będę tu częściej niż ostatnio. Taki jest plan. Oby dał się zrealizować :)

55 komentarzy:

  1. O tak, oby się udało zrealizować Twój plan bo uwielbiam Twoje stylizacje! Torebkę jak zwykle bym pożarła! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne rysunki! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent- wiesz?
    A torebka jest taka jaką ja chce! Gdzie zamawiałaś i za ile?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. torba <3.. a rysunki sa piekne, masz kochana talent oby tak dalej:)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent Kochana! naprawdę świetne rysunki!
    torebka jest cudowna- mi ostatnio wszystkie torebki się psują, ale stwierdziłam że kupię sobie jakąś dopiero w kwietniu, gdy nie będę musiała brać pod uwagę tego czy zmieszczę w niej kilka książek i masę zeszytów;)

    ach, wiesz- czasami musi być gorzej, żeby potem było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, wszystko się ułoży :* zobaczysz :)
    fajne rysunki :) też kiedyś duuużo rysowałam... hmm może też do tego wrócę :) tylko będę musiała zrobić jakieś porządne zakupy :D (kilka ołówków, gumka i blok ) :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki widać, że początkujące, ale mi się podobają! Powodzenia
    Zapraszam na naszego początkującego bloga o trendach ulicznych i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze Ci idzie, ostatni rysunek podoba mi się najbardziej :) śliczna torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak , bo w tej notce właśnie pokazałam jakie świetne sukienki robi , a nie miałam zdjęć tej zielonej , tylko z moją koronkową i napisałam że to moja kupiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :)
    cudowna torebka :)
    Sherr.

    OdpowiedzUsuń
  11. sama na codzien wykonuje rzeczy zwiazen z prawem ale ograniczenie acta bylo by czyms okropnym
    + blog byl zawieszony tylko na dobe jest napisane dokładnie;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie rysujesz! A torebka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna torebka :) jak Ty pięknie rysujesz! zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie rysujesz! Chciałabym tak umieć :P A torebka jest cudowna ;)
    _______
    Też jestem ciekawa co z tego wyjdzie, bo nigdy nic nie przerabiałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje prace zawiesiłabym chętnie nad łóżkiem. Cudowna torba! : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz tak marze o wolnym ... ah :(
    jeszcze musze trochę wytrzymać, a jeśli chodzi o Twojego posta - fajnie jest miec swoja pasję . Ja niestety utalentowana w plastycznym kierunku nie jestem, choc bym chciała..niestety,ale z tego co widzę fajnie Ci to wychodzi , a najważniejsze,że czerpiesz z tego przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow twoje rysunki są świetne a torba śliczna ;p

    + wpadnij na mój blogn ^^

    Całuje :*

    xoxo
    Nadine ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. jeej,ślicznie rysujesz! Jestem zachwycona i pełna zazdrości,że coś takiego możesz narysować :)

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne te rysunki, tylko jakieś takie chudziutkie rączki Ci powychodziły ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Super torebka! Ja też mam fioła na ich punkcie. Zresztą ciekawa torebka potrafi niesamowicie wzbogacić całą kreację!

    Także trzymajmy się tego,że torebek nigdy za dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. love it!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też się kończą ferie , a o odpoczynku to nie mam co mówić .
    Rysunki są rewelacyjne , ;))
    Świetny blog , mam nadzieję że wpadniesz do mnie ;PP
    Może się poobserwujemy ;DD
    http://ciekawyswiatroki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super torebka :)) Bardzo mi sie podoba! A w ogole to ta moja pomadka rozowa jest z Sephory, to ta niezmywalna, moze tez ci przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niezłe te rysunki muszę przyznać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajna ta torba, też jestem od nich uzależniona. Choć dziś odniosłam małe zwycięstwo i odmówiłam sobie jednej :P
    I przypomniało mi się, że strasznie dawno nie rysowałam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne rysunki. ;)
    A mnie się właśnie dziś ferie zaczęły, tak więc super ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna torebka !
    ZAPRASZAM do mnie na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  28. rysunki super - masz ogromny talent ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. super chciałabym mieć taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale rysunki.. w cholere :o
    torba fajna :)
    tez jestem ciekawa i az się boję xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie rysujesz! I torebka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak zgadłaś, to Mazury:) .
    Ładne szkice.

    OdpowiedzUsuń
  33. torba fantastyczna, allegro jest świetna. Też jestem wielką fanką takich torebek. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe polaczenie kolorw na torbie,;>>

    zapraszam do mnie: http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie rysujesz, a torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  36. a skąd ta torebka? bo albo jestem ślepa albo nie napisałaś ;d no i oczywiście jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  37. piekne rysunki! zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  38. wow! masz naprawde talent;)
    podobaja mi sie Twoje rysunki;d
    z wrazenia dodaje do obserwowanych;p

    OdpowiedzUsuń
  39. torba super, a co do rysunków to jesteś na dobrej drodze :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  40. super szkice ! a torba jest mega ! pozdrawiam !



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. great inspiration! love the bag, such a great colour combo!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  42. fajna torebka:)
    ja dziś też sobie zamówiłam torebkę:D

    OdpowiedzUsuń