niedziela, 12 lutego 2012

Miodowe królestwo

Skąd tytuł posta? Piję właśnie herbatę o cudownie fantastycznym smaku miodu, imbiru i nie mam pojęcia czego jeszcze. Pachnie równie cudownie. 'Grzaniec miodowy' to od dziś mój numer 1 na zimowe wieczory. Co prawda, co pewien czas numer 1 ulega detronizacji na rzecz innego napoju (jak to było np. z orzechowym capuccino). Ale wiadomo, gusta się zmieniają. A kobiece dosyć szybko :)

Mój dzisiejszy strój jest nieco elegancki, trochę bardziej szykowny niż zwykle. Różni się od tego, co zazwyczaj pokazuję na blogu. A że pokazuję Wam, jak wyglądam na co dzień, a nie wymyślam stylizacje na potrzeby bloga - to oglądacie mnie w spodniach i swetrach, nic specjalnego :P
Dziś na dobrą sprawę też spodnie i sweter, jednak w wersji 'niedzielnej'. Lubię spędzać niedziele z rodzicami. Jemy razem śniadanie, rozmawiamy. Jest właśnie tak trochę 'odświętnie'.


Tunikę pokazywałam Wam w innym wydaniu.

Torebką, podejrzewam, nieco Was pomęczę :) Na pewno będzie często eksploatowana przeze mnie.


Sweter pochodzi z tego samego sh, co tunika, Jednak trafił do mnie kilka lat wcześniej. Bardzo go lubię i cieszę się, że wciąż jest w tak dobrej kondycji :)

Pasek vintage. Bo lubię podkreślać talię.


I obowiązkowe od kilku dni złote paznokcie.

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe słowa odnośnie mich rysunków. Połechtałyście moje ego - przyznaję się bez bicia :D Chociaż ciągle zdaję sobie sprawę, że wieeeele rzeczy jest do poprawy. Podkreślam, żebyście nie myślały, że jestem do cna próżna :D

48 komentarzy:

  1. Wiele razy oglądałam tę torebkę na Allegro i nigdy nie byłam pewna jak wygląda na żywo, a wygląda świetnie, więc chyba ją odszukam :>> Świetna tunika !!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tę koszulę i torbę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nabrałam ochoty na herbatę z miodem :)

    Tą torebką możesz mnie męczyć bo napatrzeć się na nią nie mogę :) Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka ładna torebka to możesz "męczyć" w nieskończoność ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. tunika ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest cudowna ;) ! I złoto na paznokciach - też mam ostatnio manię na ten kolor ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam wszystkie grzańce, a malinowy - mmm, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie. także uwielbiam taką herbatę z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz jestem na etapie zielonej herbatki:D
    Nie dziwię się, że torba jest wszędzie - ona jest świetna wręcz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj odkryłam herbatkę truskawkowo-ananasową :) Nie ma nic lepszego przy takiej pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam taki sam sweterek, niestety jest już na mnie sporo za duży i nie dane jest mi go dalej nosić :)

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne połączenie szarości i zgniłej zieleni- bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta tunika, tylko kolor nie mój, ale chętnie bym taką nabyła w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie mi się podoba to, w jaki sposób piszesz. Niby poważnie, ale jednak z dystansem i humorem :)
    bardzo ładna tunika.

    OdpowiedzUsuń
  17. moi rodzice nie są szczególnie sentymentalni, jakoś nigdy nie było u nas w domu wielu zdjęć, albumów itp

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka jest zabójcza! bardzo bardzo mi się podoba :) zarówno jak cała stylizacja.

    Pozdrawiam,Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sweter najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jest świetna:) I tunika bardzo mi się podoba!

    Outfit w moim stylu- lubię taką lekką nutkę elegancji :)
    ogólnie bardzo pozytywnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się tunika i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek i cudna torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna tunika i torebka! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. torba i tunika świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. naszyjnik super!

    PS. śliczny kolor farby na ścianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka bardzo mi się podoba, bardzo podobna do tych z nowej kolekcji jesień/zima Victorii Beckham :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak uzyskałaś taki kolor włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń