poniedziałek, 27 lutego 2012

Fuksja

W końcu i ja stałam się szczęśliwą posiadaczką kolorowego swetra :) Za sprawą sh, a jakże by inaczej. Poza tym, zaskoczyłam się mile, gdy znalazłam go w niechcianym koszu 'wszystko po 3 zł' :) Miał pewien defekt, mianowicie sterczące bufki na ramionach. Jednak za tą cenę postanowiłam się z nimi zmierzyć i sprawdzić moje krawieckie umiejętności. Niezupełnie się udało, ale już mi nic na ramionach nie sterczy :)




Fuksja od dawna chodziła mi po głowie. W końcu coś w tym kolorze trafiło do mojej  szafy :)


Metaliczne srebrne paznokcie, a do tego srebrny 'pleciony' naszyjnik

Ostry kolor swetra zgasiłam czernią spodni. Mają bardzo fajne 'kowbojskie' wstawki na kolanach i po wewnętrznej części ud. Niestety tego nie widać, bo zdjęcia wyszły bardzo słabe.


Zdjęcia planowałam zrobić na dworze, jednak zima zaskoczyła blogerki. I musiałam schować się w domu przed wiatrem i gradem. Ja chcę wiosnę już, teraz, natychmiast!

40 komentarzy:

  1. lakier do paznokci i kolia cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo, kolor tego sweterka jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny naszyjnik wygląda jak kołniezyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, a w dodatku taka cena ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter! :) a widzisz, w second handzie można naprawdę upolować świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oddawaj sweter! :D jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter super! i to za taką cenę:)) Grzechem byłoby go nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie ładny kolorek :) idealnie prezentuje się z kolią

    OdpowiedzUsuń
  9. no, bardzo ładny kolorek. I pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten sweterek. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica z mego wpisu to tylko 29,90 PLN :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny ten pierścionek z czarnym oczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik i pierścionek są świetne :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za takie miłe słowa! :D

    Fajny kolor, szkoda, że ja nie mam nic takiego w swojej szafie ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chcę lato ;D
    Ładny sweterek (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie sweterek piękny ! <3
    i lakier mi sie strasznie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit! sweterek różowy po prostu obłedny! ale smiac mi sie chciało z 2 zdjecia bo wygladasz na nim slodko jak mały psiak ktory o coś prosi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ale Ci się zakup udał ;D
    sweterek genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie tam zima, jak juz wiosna prawie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz co jest tak naprawdę chore aktualnie? To, że młodzież uczy się o tym jak rozmnaża się pantofelek, ma znac na pamięc wszystkie państwa i stolice Afryki, a nie umie wypowiedziec się o podstawowych zagadnieniach z życia. Niestety, ale wychodząc z gimnazjum, szkoły średniej jest się osobą kaleką i nieporadną życiowo. Wszystkiego trzeba się uczyc samemu, bo szkoła nauczy - owszem, ale w większości rzeczy całkowicie nieprzydatnych. Zupełnie inaczej jest za granicą. Pamiętam jak kiedyś czytałam artykuł w gazecie o tym jak jest w Anglii. Polak, który tam mieszka od lat i jest syn aktualnie studiuje śmiał się z tego jak naucza się w Polsce. Fakt, że wiedza u nas jest bardzo rozległa, szkoda jednak, że nie umie się po szkole wypełnic podstawowych dokumentów, czy problem dla wielu osób stwarza uruchomienie głupiej pralki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweterek! I fajnie pomalowane paznokcie :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pazurki i piękny naszyjnik! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, rysowanie zaworów mi się kompletnie nie uśmiecha... :D mam nadzieje, ze chociaz rzuty czegos konkretnego to będą ;D
    fajna bluzeczka, ciekawy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam fuksję ! :D To taki żywy kolor, który poprawia nastrój w pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no do tego jednak potrzeba dwóch osób..
    ładnie Ci w tym kolorze, poza tym śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń