niedziela, 19 lutego 2012

Burgund

Burgundowe spodnie, które są gwiazdą dzisiejszej stylizacji, posiadam już jakiś czas. W sumie nie wiem, dlaczego wcześniej się tu nie pojawiły. Może nie należą do ekstra wygodnych i super skrojonych, których nie czuję w trakcie noszenia i najchętniej bym nie zdejmowała, jednak mają jedną wielką zaletę - KOLOR.
Jestem wielką fanką kolorowych spodni. Bardzo podobają mi się one na ulicach praktycznie w każdej barwie. Choć niestety za często się takich nie widuje. Oby dziewczyny (i faceci) na wiosnę zrobili się bardziej chętni do zastąpienia jeansu kolorami! (Siebie też w to wliczam, tym bardziej, że ostatnio czuję się w czerni jak ryba w wodzie :P)




 Do burgundowego klimatu dopasowały się również paznokcie i wszechobecna torba :)

Sweter kupiłam za 3 zł w sh. Z miejsca stał się moim ulubionym.



Sama nie byłam świadoma, że tak dużo mam blondu na głowie :D

Na koniec mały making-of. Nie ma to jak zabawy dla dzieci :P

49 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba! sweter za 3zł? o kochana! ale trafiłaś :)
    zapraszam do siebie :) nowa notka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super biżuteria! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor spodni naprawdę piękny:)3zł? Właśnie za to uwielbiam zakupy w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne spodnie i fajne te wisiorki masz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. burgund świetnie wygląda z szarością! piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kolorowe spodnie, a Twoje są na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio polubiłam burgund. Świetnie wygląda w połączeniu właśnie z szarościami czy czernią :) A w Twoich spodniach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podoba moda kolorowe spodnie i sama mam zamiar nabyć kilka par tej wiosny - trzeba trochę odpocząc od tradycyjnych jeansów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym najchętniej tylko czern nosiła:) Czasem jak sie wystroje to czuję się jak dama cmentarna:) Bardzo ładne masz pofarbowane włoski

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną parę spodni masz na sobie! :) wow,w ogóle świetny zestaw ;)

    pozdrawiam,Monia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje bardzo.! Sama sobie zrobiłam i chyba nie było trudne, bo straszne ze mnie fryzjerskie beztalencie! ;) Buziaki dla Was obojga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, aczkolwiek ja teraz szukam czegos bardziej w pastelowych odcieniach :) pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham ten kolor, a jeszcze na spodniach... cudo!
    też mam swój ulubiony sweter z ciucha :) ale był 'droższy' od Twojego, bo aż 5zł :)
    zapraszam do mnie na konkurs: http://the-ugly-butterfly.blogspot.com/2012/02/pierwszy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ah piekne spodnie i sweterek,a o torbie juz nie wspomne :P

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie odsprzedam kolię z mojego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście kolor spodni bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne kolory! świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie idealne ! ;D
    Bosko wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cały zestaw super! spodnie i torba, najlepsze :) chetnie poobserwuje!:))czekam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się kolor tych spodni ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz, spodnie i torebka są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, już niedługo ;)
    Bardzo ładna torebka i sweter.

    http://bonsoiraudrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę spodni, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ten kolor, bardzo ładne spodnie ;>
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. super zestaw ale mnie urzekł ten naszyjnik a raczej cała masa serc! gdzie można taki dostać ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne spodenki i biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oho, widzę że znalazłam prawdziwą bratnią duszę! Sama też świetnie czuję się w czerni ale uwielbiam wielkie swetrzyska i oryginalne spodnie a te twoje maja po prostu cudowny kolor :) Mam prawie identyczne ale leżą w szafie nieużywane bo są za duże :( ale jak tak sobie patrzę na Ciebie to chyba niedługo odwiedzę krawcową i też sobie w nich pośmigam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak, masz rację.. Ja odkąd pamiętam zawsze paluchy brudziłam, teraz jest to strasznie wygodne i przyjemne. :) A buzia jest aksamitna. ;>
    Fajne te spodnie, fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny naszyjnik ;) I masz świetną fryzurę ;) Pozdrawiam!

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię ten kolor spodni, choć nie na sobie ;) ciekawa torba, allegro? widziałam chyba podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. rzeczywiście kolor jest bardzo fajny i stanowi zaletę spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz, kochana!
    Te spodnie są świetne...
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Burgundowe spodnie są świetne i bardzo dobrze w nich wygladasz : ) Tez mam nadzieje, że coraz wiecej ludzi bedziemy widziec w kolorach a nie tylko dzinskie polaczonym z czernia : P

    OdpowiedzUsuń
  35. Burgundowe spodnie są super!!
    Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny kolor spodni, a tą torebkę, którą masz na fotkach, już prawie miałam zamówić na allegro, ale w końcu zdecydowałam się na coś innego ;D Ale i tak jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny kolorek spodni :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestaw. Śliczna biżuteria i super torba! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń