środa, 25 stycznia 2012

Odsłon swetrowych ciąg dalszy

Ostatnio dobrze mi swetrach. Ciepło, miękko i wygodnie.W ogóle mam jakiś niedosyt ciepła, miękkości i wygody. Dni mi się mylą. Z domu nie wychodziłam od trzech dni, bo ilość ośmiu egzaminów w sesji przygniata mnie do podłogi. Dobrze, że już cztery mam za sobą. Najgorszy potwór przede mną, jednak postanowiłam się nie poddawać i ciągnę ten wózek.
Moją wczorajszą rozrywką był mały spacer i wizyta w cukierni (tak, znowu :P) A przy okazji zdjęcia. Na sobie mam sweterek z sh, którego po prostu nie mogłam tam zostawić. Bardzo podoba mi się to zdobienie przy szyi. Leżał jednak przez jakiś czas w szafie, bo, ciągle nie miałam na niego pomysłu. Stanie przed lustrem i przymierzanie kolejnych rzeczy nic nie dawało. Aż do wczoraj. Kolejny raz przekonałam się, że proste rozwiązania są najlepsze.


Sweter jest ciemny i przez bogate zdobienie może trochę przytłaczający. Dlatego postanowiłam go połączyć z jasnymi rzeczami. Mój facet twierdzi, że wyglądam tu jak skejt, a zamiast torby powinnam mieć deskę :P


Haha, śnieeeg :D



Do kompletu piaskowa koszula i jasne spodnie. Plus najwygodniejsze zimowe buty, jakie miałam kiedykolwiek.

Kolorowe cukierkowe dodatki w postaci kolczyków, przypinek i zegarka.


Zdobienie plus kołnierzyk z bliska. Ostatnio zauroczył mnie wystający spod swetra kołnierzyk u pewnej blogerki. Więc i ja postanowiłam spróbować :) A Wy co sądzicie o notabene klasycznym połączeniu, jakim jest sweter i koszula?

44 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba!

    Dziś o godzinie 20:30 kolejna konferencja Oriflame. Pani Elwira przedstawi hity i nowości Katalogu nr 2 (czyli tego z którego możecie obecnie składać zamówienia), a także o Konkursach z okazji 45-lecia Oriflame!
    Uwaga: Wszyscy uczestnicy konferencji maja szansę na nagrody w postaci wybranych kosmetyków Oriflame!
    Jeżeli jesteś chętna to proszę zostawić swój adres e-mail u mnie na blogu w komentarzu.A ja Ci prześlę link konferencji!
    Zapraszam bo naprawdę wyjątkowo warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda wystający kołnierzyk spod sweterka :)

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten sweterek :)lubię taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torebka:)
    ostatnio jestem maniaczką koszul i w związku z tym Twoja koszula bardzo mi się spodobała:D tzn. ten fragment wystający spod sweterka:P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog. ;)

    obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ;)
    hahaha , jak się 'fokuje' ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak letnie rytmy w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie ja też fokuje :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś w życiu nie pomyślałabym, że spodoba mi się wystający kołnierzyk spod swetra.. :)
    oo i mam taką samą kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to moje pierwsze kreski i też czuję, że sa przytłaczające, ale wydaje mi się że to kwestia umiejetności, a raczej ich braku;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje stylizacje. Koszula nr jeden dla mnie:_)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie!!!! a jaki mega płaszcz!!!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem sweter jest bardzo ładny. I uwielbiam połączenie swetra z koszulą

    OdpowiedzUsuń
  15. LOVE YOUR BLOG, VERY VERY COOL!!FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw. :)
    Powodzenia na egzaminach. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog :)
    www.wildzejni.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega outfit:))

    ZAPRASZAM DO SIEBIE ORAZ DO OBS. MOJEGO BLOGA :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i sweterek cudne :)
    Ślicznie wyglądasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten sweterek!:) I ślicznie go wplątałaś w całość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sympatycznie byłoby czuć się tak nastoletnio cały czas-w takim razie mam nadzieję, że tak jak to nazwałaś "pójdzie dobrze" ;)
    sweter rzeczywiście świetny i doskonale wygląda z koszulą. Bardzo spodobały mi się także buty-uwielbiam wszelkie koturny ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. jakoś tylko torebka mi tu nie pasuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię koszule ze swetrami, zresztą, sama mam taki zestaw u siebie ;) Twój sweter faktycznie jest dość ozdobny, zrezygnowałabym więc z tych przypinek :)
    Zdjęcia postaraj się robić za dnia, bo strasznie jakość ucierpiała!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolor koszuli! Może się poobserwujemy? Zapraszam http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. takie połączenie jest genialne ! ;)
    też chcę taka czapeczkę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. cute!!!
    love it:D
    xx
    www.vnikali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna torba, lubię torebki z łańcuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam chodzic w swetrach, i mam ich pelnooo:) Twoj tez jest swietny, pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw ;D
    Jeszcze nie próbowałam połączenia sweter + koszula ;D
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak,kołnierzyk+sweter to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie połączenie ale nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam ten sam sweter i go uwielbiam! jest ciepły i taki inny niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń