niedziela, 1 stycznia 2012

Noworoczny... odpoczynek :)

Dzisiejszy dzień upłynął nam na zupełnym, totalnym lenistwie. Imprezę Sylwestrową należy zaliczyć do udanych. Dochodzenie do siebie po niej, też nie sprawiło mi wielkich trudności, zatem jestem zadowolona :) A Wy jak się bawiłyście w tę szaloną noc?
Najbardziej podobało mi się witanie Nowego Roku na plaży. Mnóstwo ludzi z butelkami szampana, wystrzelające wszędzie wokoło fajerwerki i trzy wielkie pokazy jednocześnie - w Gdańsku, Sopocie i Gdyni, które było z tamtego miejsca świetnie widać.
Chyba nigdy wcześniej nie widziałam tak kolorowego nieba.
A teraz jeden z setów leginsowych. W oryginale wygląda może nie tak spektakularnie :P Ale sprawdził się idealnie na spokojny, przyjemniacki dzień z kubkiem żurawinowej herbaty i odcinkami "Plotkary", której nie widziałam nigdy wcześniej :)


Głównym punktem programu jest tutaj koszulka z flagą amerykańską. Od jakiegoś czasu czułam pragnienie posiadania takiej, ale jakoś się nie składało. Aż do momentu, gdy pozytywnie zaskoczył mnie mój ulubiony sh i kupiłam ją za całe 4 zł :D




Buty do najtrwalszych nie należą. Ale za to są wygodne; można w nich śmiało iść na długie zakupy.


Kolor nude na paznokciach bardzo mi się podoba. Taki nienachalny, a jednak dodaje smaku.






Leginsy, mimo że nie grube, nie prześwitują, co jest ich ogromną zaletą. Kolejny plus za to, że trzymają się na swoim miejscu. Dla zainteresowanych, kupione w Caymanie za 20 zł.

20 komentarzy:

  1. na plaży? to musiało być fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne przywitanie Nowego Roku ! Na plazy :)

    Ja bawilasm sie szampansko w Staym Browarze Mieszczanskim we Wrocławiu :)

    Wszytskiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  3. te legginsy są nieziemskie, kurczę, a ja szukam i szukam takich idealnych ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne legginsy!
    ja uwielbiam wręcz plotkarę!

    OdpowiedzUsuń
  5. hm... sylwester na plaży, musiało być bosko ;]
    my na małej domówce, ale też było fajnie. Prócz dochodzenia do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie buty i bluzka :)
    Udany outfit :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna bluzka! od dłuższego czasu takiej szukam i na razie bez rezultatu...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna cena jak na taką bluzkę;) buty bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście pozytywne zaskoczenie! Taka świetna koszula, jedynie za 4 zł :) suuper :P
    pozdrawiam i zapraszam ponownie:
    http://malinowa-fashion.blogspot.com/

    obserwujemy??
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyw flagi jakoś do mnie nie przemawia, ale muszę przyznać, że Twoja koszulka jest całkiem fajna = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna bluzka!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kochana! zostaw w końcu u mnie adres maila pod konkursem:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam i zapraszam do mnie oraz na moją szafę (link w notce) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Jedna z twoich lepszych stylizacji:) Świetna koszulka<3
    F.

    OdpowiedzUsuń