czwartek, 19 stycznia 2012

Grease



Mój dzisiejszy strój kojarzy mi się z musicalem 'Grease' i piosenką 'Summer Night' śpiewaną przez Johna Travoltę. Piosenka jest bardzo żywa i wesoła. Bardzo mi takie potrzebne w tym beznadziejnym okresie, gdy sesja pożera mnie bez żadnych skrupułów. Ostatnio tylko uczę się i śpię.
Dlatego starałam się stworzyć set z pozytywnymi wibracjami :)


Koszulę z nitami kupiłam jakieś dwa lata temu. Nie wiedzieć czemu, rzadko ją noszę, chociaż bardzo mi się podoba.


Węzełek, żeby było bardziej dziewczęco :)



W bandamkę  zaopatrzyłam się kilka dni temu. Krzyczała do mnie ze sklepowej wystawy - 1,99zł sztuka! Weź mnie! Fioletowa z sentymentu. W dzieciństwie miałam taką samą.



Kolorowe pazurki właśnie ze względu na nienajlepszy nastrój. Jak na nie patrzę, to mi trochę raźniej :)

A teraz wracam do ostrej nauki, bo sie o mnie upomina.

45 komentarzy:

  1. Świetny outfit, strasznie podoba mi się koszula ;). Uwielbiam stylizacje z bandanką, sama mam fioletową ;>.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej brakuje mi tu przelamania czyms "ostrym" np, zamiast jasnej bandamki moglas ubrac czerwona/ ale ogolnie to dawaj koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, wiem coś o tym, sesja nie ułatwia prowadzenia bloga. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie na szczęście już niedługo koniec! Koszula fajna, nie dziwię się że ją nosisz! Co z tego że ma 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale oldschool, świetnie !:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to tylko życzyć powodzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba!
    powodzenia w sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę Cię, nie mów o sesjiiiii! Mam tak samo jak Ty - sen i nauka:-) Zakochałam się w torbie<3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny look lubię cię taką trochę retro ;) bandamka i jeansowa narzutka ekstra wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam takie ubrania które uwielbiam, a nie noszę:) Bardzo fajny look z tą chusteczka na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywnie śmieszne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ubranko w stylu dawnych lat podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka..Wgl niezły blog . ;)

    Zapraszam Serdecznie do siebie . ;)

    OBSERWUJEmy? . ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyyyjna koszula, też taką poproszę ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula<3

    przy okazji zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh, u mnie też tylko nauka;/
    Koszula jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za miły komentarz ;D
    Powodzenia w nauce ;D
    Zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. skąd masz taką pięęękna koszule!?:D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna koszula i torebka <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna koszula i piękna torebka:)
    Dziękujemy za miły komentarz;D
    F&P

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się ta koszula , jest świetna!:) a co do torby , to jest najlepsza , mam tą samą tylko że niestety się psuje strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo , znamy ten ból - tylko nauka i nauka ! ; D
    świetna torebka ! <3

    będziemy wpadać i zapraszamy również do nas :
    http://shoeshigh.blogspot.com/
    ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna torebka!

    a uczęszczam do UwB :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ohh ostatnio własnie o 1 w nocy tanczylam w pizamie , spiewajac na caly glos wlasnie ta piosenke ;)
    czego to czlowiek nie robi w sesji zeby dostarczyc odrobine lepszego humoru :)

    poza tym polecam : muzyka plus spiewanie. Obie polkule pracuja i sto procen produkcji endorfin ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiedziałam , ze ta piosenkę on śpiewa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy outfit, a bandamka jest mega słodka!!

    ZAPRASZAM DO SIEBIE:) http://irreplaceable-treasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten film.! <33
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealnie oddajesz tamte klimaty, a piosenka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczo wygladasz z ta chustka zawiazana ba glowie ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tak zawiązane na głowie bandamki. Co do reszty stroju to chyba trochę za dużo wg. mnie. Bluzka, kamizelka i jeszcze jakiś top pod tym.
    PS. przyjemnie tu ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. śniegu nie ma w Szczecinie, a bardziej w mojej rodzinnej miejscowości - Łobzie :) i tam są takie sh. :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. dzieki za komentarz:) dodałam Cie do obserwowanych;).
    A stylizacja jest mega <3 ! film zreszta tez jest super:)
    pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne kolczyki i jeansowa koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  34. koszula, kolor paznokci i torebka - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam te kolczyki :) to mój ostatni zakup ...
    a koszula super !!
    Pozdro KaRola

    OdpowiedzUsuń