piątek, 27 stycznia 2012

Do przodu

Zawsze wymagałam od siebie dużo, bardzo dużo. Więcej, niż czasem byłam w stanie udźwignąć. Tak samo było teraz. Przez ostatnie miesiące coraz bardziej zatapiałam się w głębokim bagnie, jakie zaserwowało mi życie. Paweł ciągle mnie z niego wyciągał, a ja wracałam, czasem na własne życzenie - bo twierdziłam, że inaczej nie można. Wiele przełomów w moim myśleniu się dokonało. W końcu nauczyłam się odpuszczać i godzić z faktem, że mi nie wychodzi, że nie daję rady. Co prawda ciągle tak bywa, przeżywam swoje porażki mocniej, niż to wszystko warte. Ale uczę się szanować swoje ciało, swój umysł i nie zadręczać się katastroficznymi projekcjami skutków moich niepowodzeń. Nadal jestem niespokojna. Bo dziś zapadło kilka decyzji, których nie da się cofnąć, a na które nigdy wcześniej bym się nie zdecydowała. A wcale nie jest prosto przestawić swój utarty latami tok myślenia. Mam nadzieję, że moje decyzje są dobre, że zaprowadzą mnie tam, gdzie chcę się znaleźć.

Ostatnio, jak już pewnie zauważyłyście, nie noszę praktycznie niczego, oprócz swetrów. Godzinami siedzę w stosie notatek. Ma mi być dobrze i wygodnie. I ciepło. A że mój facet nie może przeżyć bez otwartego okna, więc sweter sweter sweter.
Większość zdjęć zrobiona telefonem, bo wysiadły nam baterie w aparacie - za zimno było :P


Przypomniałam sobie niedawno o moim bereciku z kwiatkiem :)

W butach obawiałam się wyjść trochę na śnieg, ale dały radę.
Spodnie z sh, kupione ze względu na nietypowy kolor - chabrowy(?) :)


Sweter pochodzi z sh. Fajnie się układa i ma śliczne złote guziki z marynarskim motywem.

Torba z Carry. To jeden z moich nielicznych zakupów wyprzedażowych.

Mam mokre włosy, rozmazany tusz pod oczami od wielgachnych płatków śniegu i zaróżowione policzki. To był bardzo miły spacer :)

62 komentarze:

  1. podoba mi się blog, post niżej bardzo pomocny! zapraszam do siebie: http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio mam fazę tylko na sweter, sweter, sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki galimatias na Tobie panuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nie brzmisz za wesoło kochana, ale trzymam za Ciebie kciuki, na pewno wszystko sie poukłada. Piekny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczysz że wszystko z czasem się poukłada a w na Twojej buzi znów zagości uśmiech :)
    kapitalne masz te spodnie! :)

    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci, że ja też jestem strasznie ambitna i jestem perfekcjonistką, zawsze daję z siebie 200%. ale z biegiem czasu nie wymagam od siebie nie wiadomo czego i nie jestem na siebie zła, gdy coś nie wyjdzie. w końcu to zawsze jakieś doświadczenie, więc jednak ostatecznie jestem na plusie, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your bag and the coat are really great!

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie dobrze :)

    płaszczyk bardzo mi się podoba i torba no i secondhandowe łupy to się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog i ogónie super.
    :) będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  10. widać po uśmiechu, że było miło :) ładny sweterek! :) i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety. Nie należy stawiać sobie za wysoko poprzeczki, bo ciężko nam jest się potem podnieść po odniesieniu porażki... Czasami zazdroszczę tym osobom, które podchodzą do wszystkiego "na totalnej olewce" i wychodzi im to na dobre. Niczym się nie przejmują (albo przynajmniej stwarzają takie wrażenie).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam sweterki, ale mam ich mało:((

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!
    A ty jaka piękna ! ; ]
    Obserwujemy ?
    Ja już obserwuje : D A czy Ty byś zechciała? :
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak spotykany, to bluzka ma ekstra cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz! fajnie dobrane ciuchy! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie..
    W zakładce najlepsze blogi są już wyniki..
    Możesz kliknąć w banery , polubić na facebook-u .
    Jak chcesz..Będzie mi miło.;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej torbie :)
    mamy coś wspólnego !!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna torba :] ja bym nie wytrzymała przy otwartym oknie : o
    ***
    wiesz, może i masz racje. gorzej jak nie ma takiego drugiego człowieka do wygadania czy wyżalenia się.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie było ci w tym zimno :O?
    Fajny outfit !
    obserwuje^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja . Nie przejmuj się . Zmiany czasem są nam w życiu potrzebne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw ;) ślicznie ci w tym bereciku ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. mi także bliżej do morza niż gór-okolice Bydgoszczy. Chustę kupiłam rok temu, gdy byłam na praktyce zawodowej w Beskidach, bo się w niej zakochałam:)

    Czasami jest łatwiej, czasami trudniej... W związku z tym życzę Ci samych dobrych wyborów!

    i dodaję do obserwowanych, bo Twój styl bardzo mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny sweter. *_* <3 Kocham te guziki .!
    Obserwujemy ? www.littlegagafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, genialny swterek! No i torba! : ))

    OdpowiedzUsuń
  25. super torba i naszyjnik! zapraszam do mnie częściej ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne ubrania :*
    torbę widziałam na żywo :))))))))))))))
    Wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję;)

    Ten sweter jest świetny! A te złote guziki.... No, pięknie ! Złoto+ecru= zabrakło mi słów:) Kto by pomyślał,że dorwałaś to w lumpku.
    DO tego zestawu założyłabym czarne spodnie. Dużo się dzieje: sweter ecru,duże złote guziki, bluzka w paski,szaro-niebieskie jeansy. Jednak spodnie zamieniłabym na ciemne;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna zima tam u Ciebie;) U mnie nie ma śniegu, za to mróz trzyma, brrr... Fajny sweter;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam nadzieję, że osiągniesz to czego pragniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :)) i zdjęcia bardzo fajne! pozdrawiam cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna,luźna stylizacja :)
    Pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny set :)
    Wszystko fajnie ze sobą współgra :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna ta torba ekologiczna a przy tym praktyczna i ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również za dużo od siebie wymagam i jestem tego świadoma, ale ... w głębi serca myślę, że wyjdzie to i Tobie i mnie na dobre :)

    (chociaż czasem warto sobie troszeczkę odpuścić ;) )

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeny, ja już mam dość zimy .
    Sweterek wpał mi w kolo, ze względu na kolor . ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna torba :):)
    http://soinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zakochałam się w torbie, a sweter faktycznie świetnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna eko-torba
    buziaki
    agatha. z modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń