czwartek, 12 stycznia 2012

Collar tips - DIY

Jakiś czas temu zobaczyłam je gdzieś w internecie. Od razu spodobało mi się, jak taki drobny szczegół może odmienić koszulę. Wtedy zaczęły się poszukiwania czegoś, co może posłużyć za collar tips. Bo oczywiście, swoim zwyczajem, nie miałam zamiaru wydawać na coś takiego za wiele pieniędzy. Odpowiednią koszulę znalazłam mimochodem w moim najukochańszym lumpeksie, który dosyć często spełnia moje zachcianki. Koszt: 3 zł. Gorzej było z narożnikami do książek, które ostatecznie wykorzystałam do ozdobienia koszuli. Za nimi musiałam się trochę nachodzić. Dostałam w sklepie z akcesoriami szewsko-kaletniczo-introligatorskimi itp :P Koszt: 1 zł
Samo wykonanie jest bardzo proste. Nakładamy narożnik na kołnierzyk koszuli i zaginamy za pomocą obcążek. Warto osłonić metalowy element ściereczką, żeby nie porysować go. I voila :) Radość bezcenna.


A tak prezentuje się na mnie:


Torebka pochodzi z gdyńskiego sh. Uwiodła mnie w ciągu kilku sekund. Bardzo lubię takie elementy vintage.
 Moje dzieło z bliska :) I jeszcze ptaszek dla ozdoby - kolega jelonka z poprzednich postów.


Jakoś tak wypadło, że paznokcie pod kolor torebki. Lakier ma piękny wiśniowy odcień. Jest bardzo ciemny, więc niestety szybko widać wszelkie niedoskonałości.

O pomarańczowej spódnicy zadecydował mój mężczyzna. Kropla koloru dodaje energii :)

 Jeśli również podoba Wam się trend z ozdabianiem koszul metalowym 'rożkiem', odwiedźcie sklep kaletniczy i do dzieła :)

28 komentarzy:

  1. u mnie chyba nie ma takich sklepów :( może w castoramie coś znajdę :D ??? świetnie wyszło i za bardzo małe pieniądze ! Twoja torebka też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne wykończenie kołnierza, boska torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie diy posty!
    Kolnierzykmwyglada duzo lepeij ze zdobieniami-gratuluje pomyslu!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko nosze koszule ,ale podoba mi sie ten 'naroznik' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look! ładny kołnierzyk koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ` kurcze, ciekawy pomysł . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczaki!!! to takie proste? też sobie takie zrobię, o!

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w koszuli<3

    OdpowiedzUsuń
  9. podobaja mi sie wszelkie zdobienia kolnierzyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama planuję coś takiego zrobić;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne :D
    W poniedziałek polecę do sh po koszule i do sklepu kaletniczego po narożniki :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł z tymi narożnikami, i świetną tą torebkę masz, piękny kolor ma.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega koszula i spódnica!!! bosko!!!!
    obserwuje z przyjemnościa i zachęcam do obserwowania u mnie:):P

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. od dłuższego czasu Cię obserwuję :) twoje stylizację są mega!! zapraszam do skomentowania moich poczatków :)dodaję do obserwowanych;] i zapraszam do nas :))!!!---->

    http://sistersloveclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarz. ;)
    Bardzo przyjemny zestaw. ;)

    + obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta spódnica to świetny pomysł na przełamanie całości:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł!!
    a kap3lusze są dostępne na all u użytkowniczki Yuvette_UK!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tą koszulą :) ps.piękna torebka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna torebka! A pomysł z koszulą super:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysł na koszulę! MEGA! Muszę sobie zrobić to samo. Stylizacja fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń