niedziela, 22 stycznia 2012

Biały sweter + DIY

Niedawno w sh (który notabene odwiedzam za często) kupiłam biały sweter ze splotami. Nie za gruby, nie za ciężki. Nie do końca też spełniał moje wymagania, ale uznałam, że ma potencjał i postanowiłam go przerobić. Bardzo lubię szyć, sprawia mi to wielką przyjemność. Zatem po skończeniu nauki o 22., łapałam za igłę i spełniałam swoją wizję :D

Moje działania krok po kroku


Efekt końcowy możecie zobaczyć na mnie. Sweter połączony w zestaw najbardziej oczywisty z oczywistych. Ma być miło, ciepło i wygodnie. Zatem do kompletu emu i leginsy :)


Ponownie koszulka z sarenką

Ostatnio bardzo dobrze się czuję we wszystkich brązo-beżach :)




Plecaczek kupiłam w sh. Kosztował jakieś 5 zł i inna dziewczyna się na niego czaiła. Nie zastanawiając się zbytnio, wrzuciłam do koszyka. Dopiero w domu okazało się, że ramiączka są mega krótkie, rozmiar dziecięcy :p Przypięłam więc do niego pasek od torebki i wszystko pasuje :)


Łaty w pełnej okazałości


Lubicie duże swetry? Ja uwielbiam to, że można się nimi otulić. Uprzyjemniają mi wieczór z książką i herbatą (z rzadka bo z rzadka, ale na szczęście jeszcze mi się takie zdarzają :D)

53 komentarze:

  1. Ja również trzymam kciuki! ;) A sweterek jest uroczy naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda!:) uwielbiam duże swetry♥

    OdpowiedzUsuń
  3. przerobka z latkami fajna :) zostawilabym tylko guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że lubimy duże swetry!:-) Łaty wyszły genialnie, świetny sposób na modny ciuch za małą cenę! Uwierz mi nie ma czego zazdrościć, mordęga z nimi:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ostatnio dużo przerabiasz ;) bardzo fajnie to wygląda, ja też lubię jak jest dużo i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. no kurczę zauważyłam że ty lubisz zwierzynę leśną :D
    Ładny sweterek :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nam w sumie też tego czasu brakuje, ale mamy go przy okazji prób i spotkań oazowych ;p
    lubię swetry!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysl z tym swetrem! Podoba mi sie wszystko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter jest boski!
    Bardzo mi się tutaj podoba dlatego obserwuje :)
    czarna--m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie, a naprawdę warto:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna panna z Ciebie! Ja umiem guzik przyszyc:) Bardzo "militki" zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny zestaw

    zapraszam, u mnie NN
    bedzie mi niezmiernie milo jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł ;)
    Lubię długie swetry, duże niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :) strasznie podobają mi się te łaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam duże swetry , ale póki co posiadam 3 któe sa moimi uwielbionymi :) chciałabym potrafić przerabiać sobie rzeczy...fajna stylizacja, a bluzka z sarenką urocza :)
    pozdrawiam, żiwenszi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda ale ja nie lubię swetrów z tymi łatami na łokciach.

    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.
    Przy okazji jak będziesz u mnie na blogu kliknij w banery firm.Będę wdzięczna jak będziesz klikać codziennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł z przerobieniem sweterka, może tez kiedyś się na coś takiego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne dyi, ja szaleję na punkcie wszystkiego co ma łaty;-))
    Co do plecaka jest przeuroczy, szkoda, ze faktycznie szelki nie wystarczająco długie.

    ps. moge dodać do znajomych?

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie to wyszło. Po co przepłacać za takie swetry, skoro można to zrobić samemu. I gratuluję krawieckich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy efekt uzyskałaś :D duże swetry są świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna przeróbka. Ja uwielbiam takie swetry!

    Zapraszam dziś na konferencje Oriflame! Więcej informacji u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam DIY!! chciałabym być bardziej kreatywna:))

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za zajrzenie na bloga:)
    nie poświęcałam się, to u mnie prze domem, a bardzo zimno nie było;)

    OdpowiedzUsuń
  24. stoliki z ikei są wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie go przerobilas! ;)
    Uwielbiam swetry i bluzki z naszywkami <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny ten sweter !
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. sweter wygląda świetnie- uwielbiam takie zestawy- niebanalne leginsy i obszerne swetry na chłodne dni;) Gratuluję talentu i pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweter wygląda o niebo lepiej <3 A wysokości bucików naprawdę nie czuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. What an amazing DIY!! Great way to get that style that we've been seeing so much! Well done!

    http://styleservings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. odwiedzania sh nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny sweter, z łatami wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. plecak jest świetny! i dobrze wygląda z długim paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie Ci to wyszlo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyszło! I te prasowanki, super!

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt koncowy calkiem fajny! sliczna masz koszulke!

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz u mnie plusa ,że przerabiasz ciuchy ,pozdrawiam
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Super Ci to wyszło!
    Piękny plecaczek!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pieknie wyszlo! Masz reke do tego :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. sweterek bardzo fajny i te łatki dużo dodały mu uroku! :)
    Pozdrawiam,Monika
    Dziękujemy za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wygląda!
    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowego posta! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. swietny pomysł i wykonanie:) bardzo dobra robota;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja chcę Twoją koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacyjny plecaczek!!! ps. zazdroszczę ;)) ..a sweterek cudo :) pozdrawiam cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie! Masz talent i fajne pomysły. Plecaczek słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cóż za genialna bluzka! Przyznam, że mam słabość do zwierząt na ciuchach, w formie naszyjników itd.

    OdpowiedzUsuń