niedziela, 29 stycznia 2012

Alpejskie klimaty

W związku z tym, że zrobiło się zimno, w końcu mogę nosić cieplejsze rzeczy. Nie jestem raczej typem zmarźlaka ,  dlatego grube swetry czekały w szafie. Za to teraz są mocno eksploatowane :) Podobnie kamizelka z futerkiem. Fajnie grzeje pod kurtką i ładnie wygląda :)
Ostatnio nie mam za bardzo czasu na żadne rozrywki. Jednak mama 'zmusiła' mnie do wyjścia z domu i padło oczywiście na zakupy. Zatem w końcu i ja skorzystałam z wyprzedaży. Pochwalę się w następnej notce :)


Czapkę kupiłam, gdy byłam chyba w drugiej klasie liceum. Długo czekała na popularność :) Czuję się w niej, jak śnieżynka :D


Do alpejskich klimatów dołączają getry z zimowym wzorkiem.




Wszystkie elementy stroju pojawiały się  już w innych zestawieniach.


 A na koniec mam do Was pytanie. Zapuszczam grzywkę. Trwa to już jakieś pół roku. I zastanawiam się, jak długo jeszcze potrwa. Macie doświadczenie w tym temacie? :)

67 komentarzy:

  1. W czapie i kamizelce jednocześnie wyglądasz trochę jak drwal, który zaraz złapie siekierę i będzie rąbał drewno do kominka. ^^ Buty fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i koszulka bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą czapką mi trochę za pstrokato ale ogólnie fajnie :)
    Mi grzywka rośnie dość szybko, polecam pokrzywkę do picia po niej włosy szybciej rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie warstw, kolorów, faktur, ale jakoś tło rozprasza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale puchatooo. :
    widziałam podobną u jednej z koleżanek ze szkoły.
    również jestem zmarźluchem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jakiś rok temu postanowiłam zapuścić grzywkę. Myślałam, że krócej to potrwa... Jeszcze mi nie urosła do zamierzonej długości. W między czasie podcinałam ją góra o centymetr. Niekiedy myślałam, że nie wytrzymam i po prostu ją zetnę. Na szczęście tego nie zrobiłam. Mam nadzieję, że jakiś będę w pełni usatysfakcjonowana :) Widzę, że ty masz już dość długą to pewnie szybko zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu. Zdecydowanie długość sweterka idealna, ładnie podkreśla Twoją sylwetkę. Lubie takie zimowe looki.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już kilka razy próbowałam zapuszczać grzywkę... nie wiem ile to trwa, ale jak dla mnie zdecydowanie zbyt długo ;)
    świetny zestaw! podobają mi się getry i kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  9. O to zależy ile czasu włosy ci rosną ..;)
    Powodzenia i wytrwałości w zapuszczaniu grzywki .;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobrze, ze mam wycianela Cie z domu :) jak uczylamsie do egzminow mialam mala depresje ;) raz zamiast spedzic kolejna godzine w czytelni , poszlam do galerii na porpawe humoru kupujac sobie kilka rzeczy :)

    kamizelka jest swietna !

    p.s. moja grzywka zawsze rosnie za szybko - wiec nie ejstem miarodajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimowo-górskie klimaty: uwielbiam!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi Ci być cieplutko !
    Mi grzywka rośne bardzo szybko :)
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny zestaw na zimę. Wszystko jak najbardziej trafione.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszelakie futerkowate ciuszki, a twoja kamizelka jest po prostu obłędna! co do geterków to uważam, że jeśli jest taka opcja [ a widzę, że raczej to możliwe, bo getry są pomarszczone] to powinnaś je podciągnąć albo pod kolana albo nad nie, bo na tej długości nie wyglądają korzystnie i niepotrzebnie powiększają optycznie łydkę, a z tego co zauważyłam to nogi masz bardzo zgrabne! :) pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna kamizelka :))) prawie jak na wypad w góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie jest głupie....zwierzęta cierpią w ciszy i na dodatek za wszelką cenę próbują pocieszyć swojego Psijaciela :-).Moja Sarenka dzień przed przejsciem za Tęczowy Most łasiła się do mnie i mojej Mamy i bawiła się z resztą psów,mimo tego że ją potwornie bolało,ból miała w oczach...

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega sweter!!!!! Boski!!!!!!!!!!!:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra,kiedy zapuszczała grzywkę,to trwało jakieś półtora roku.
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, kilka kosmetycznych nowości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka cudna czapka! powiem Ci że ja też próbowałam zapuszczać grzywkę, trwało to 3 miesiące i sobie odpuściłam bo za wolno rosła ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kamizelka :) Na pewno jest ciepła, idealna na mróz :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze Ci mega bo sie domsylam jak Ci musi byc cieplo keidy ja marzne jak chora xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. nie umiem, akurat to był moment kiedy próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. ta kamizelka ładnie wygląda z tą bluzką ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. mam podobną czapę. :D cieplutka. a ja z kolei jestem typem który szybko marznie. xD

    OdpowiedzUsuń
  26. heeeej, zapraszam Cie do obserwacji mojego bloga:
    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No, tak to wymian pocztówkek na cały świecie .
    Ty wysyłasz np. do USA, a dostajesz np. z Rosji ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. podobają mi się Twoje buty bardzo.:)

    ja zapraszam do siebie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  29. no tak się złożylo że tym razem tylko ja dostałam tulipany ;d mamy nie było w domu i chyba dlatego dał cały bukiet mi , hah
    http://soinyou.blogspot.com/2012/01/flowers.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie Sfory nie ogladałam;(
    a doświadczenia w zapuszczaniu grzywki oczywiście mam - zapuszczam włosy, zapuszczałam grzywkę, też z dobre pół roku, troche jej brakowało, żeby ja założyć za ucho;) pewnego dnia się na nią wkurzyłam i oobcięłam, sama, tępymi nożyczkami:D teraz dopiero jest mega:D

    OdpowiedzUsuń
  31. LOVE YOUR BLOG!! IF YOU WANT FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. ciężko znaleźć sukienkę zimową, tak by pasowała do figury, koloru skóry i by nie wyglądała za lekko :) ale na pewno znajdziesz! :) ładny zestaw, aż się cieplej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog! www.fashionmee3.blogspot.com zapraszam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna kamizelka. Ja też zapuszczam grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kamizelka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo, bardzo fajna ta kamizelka z futerkiem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty . <3 Są mega .

    Czapka jest ładna i ciepła, bo sama taką mam . ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. taakk napisałaś hah :D
    fajne jest :p

    OdpowiedzUsuń
  39. zachecam do obserwacji: www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi sie Twoje buty :))

    http://no-more-fashionn.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. swoją grzywke zapuszczałam chyba rok... myślałam, że dostane szału....

    mam tą samą kamizelke, ale jakoś nie moge sie do niej przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  42. za to ja jestem taki zmarźlak!
    ja nigdy nie zapuszczałam grzywki, sama mi rosła, ścinałam,by za długa nie była i tak w kółko ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten rudy kot o imieniu Lala ,była moją najlepszą przyjaciółką od kiedy skończyłam lat ,była wielka i wyglądała jak Garfield ,niestety jakoś miesiąc temu dożyła do końca swoich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie przepadam za polskim rapem ;) zdecydowanie wolę Eminem'a!

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej jaka wspaniała czapa i buciki, wygladasz wspaniale, tak zimowo a cieplo
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  46. ale masz fajną czapkę! :))
    i podoba mi się ta kamizelka, w końcu mam okazję zobaczyc ją na kimś. :) bo ciągle widziałam ją tylko w sklepach i jakoś się nie mogłam przekonać do zakupu, tu na Tobie tak świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacja . Ogólnie wszystko mi się w niej podoba . Taka zimowa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam Twoją urodę skarbie;)
    futrzak piekny :) mam taki czekoladowy

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw!! :)) cudnie wyglądasz w tej czapie ;) pozdrawiam cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietna kamizelka!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czapa rozbrajająca. :D

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń