środa, 28 grudnia 2011

Słodkie lenistwo

I stało się. Ja też uległam modzie, urokowi, bądź wygodzie emu (lub raczej w moim wypadku looks like emu :P). Cena -70% też miała wpływ na moją decyzję. Ach, lubię wyprzedaże. I moje małomiejskie secondhandy, w których zaopatrzyłam się po brzegi. Ostatnio za dużo kupuję :P


Są ciepłe i wygodne jak kapcie :) Ciekawe, ile wytrzymają. Obiecałam sobie, że jak już się zaczną 'zawijać' i pięty się rozpłaszczą, to nie będę w nich chodzić; zawsze twierdziłam, że to wygląda brzydko i niechlujnie. Ale gdy zaczęłam nosić te butki, zrozumiałam fascynację dziewczyn nimi :)



Koszulka w paski jest jednym z wielu zakupów z sh, które ostatnio zagościły w mojej szafie.






Wisiorek w sumie należy do mamy. Ale ja go jakoś częściej noszę :)


Jelonka już znacie. Dzisiaj dostał zbliżenie :D

 

Lubię takie dziewczęce dodatki. Trochę słodkie i urocze. Może jestem na nie nieco za stara, ale kiedy mam je nosić, jak nie teraz :)

21 komentarzy:

  1. na co za stara? przeciez nie jestes "stara"

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieta ma prawo nosić rzeczy słodkie i urocze przez całe życie - w końcu każda kobieta jest słodka i urocza bez względu na wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatki sa urocze :) a buty mam nadzieje, ze beda dostatecznie cieple :) i obys dotrzymala slowa, bo splaszczonych piet u innych tez nieznosze :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. EMU, to jest to :D
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne te 'ciapciaki' :)
    co roku mówię, że kupię sobie oryginalne:D
    look like też mam:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię takie dodatki i nie uważam, że jestem na nie za stara więc Ty tym bardziej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ;)
    Też nie mogę patrzeć na dziewczyny co mają powykręcane stopy przez te buty

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze buty na zimę, jednak faktycznie, powykręcane i spłaszczone wyglądają baardzo źle. może nie są najpiękniejsze, ale za to cieplutkie;) a dodatki super, również uwielbiam takie akcenty i wcale nie jesteśmy na nie za stare;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w tym roku też uległam tej modzie, ale moje są bardzo wykończone futrem (sztucznym of course)
    ja też mam słabość do perfum swojego chłopaka ?
    dodaję Cię do obserwowanych bo często piszę z Gdynii, zapraszam do tego samego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne butki, no i wygladają też na cieplutkie.
    A biżuteria urocza, chyba każda z nas uwielbia takie cudeńka bez względu na wiek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewalacyjne buty i jelonek też zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero w tym roku kupiłam buty a la Emu i muszę powiedzieć, że cieplejszych butów to ja nigdy nie miałam! A jestem strasznym zmarzluchem i przeokropnie marzną mi stopy, a w tym butach wręcz mi "gorąco"

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny update:) bardzo interesujacy blog:)

    zapraszam do nas www.fashion-ache.blogspot.com

    xxx K&M

    OdpowiedzUsuń
  15. O. sliczne te bransoletki, lubie takie gadzety :)

    OdpowiedzUsuń