poniedziałek, 19 grudnia 2011

Kraciasta

Notka dzisiaj na szybko przed wyjściem na uczelnię. Przed samymi świętami jestem zawalona kolokwiami. Dzisiaj też czeka mnie niezła przeprawa. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło dobrze :)


W kolorowej koszuli zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Cieszy mnie bardzo, szczególnie, że kupiłam ją za grosze w lumpeksie. Na tych samych zakupach dorwałam też bolerko :)



Przekonałam się niedawno do chodzenia w spódniczkach zimą. Ostro nakłaniał mnie do tego mój facet, dla którego jest to nie lada przyjemność :) A poza tym mnóstwo wokół nas jest świetnych rajstop i zakolanówek, więc czemu z tego nie skorzystać.


Ostatnio pokochałam broszki. Tutaj jedna z nich - jelonek.


Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów na paznokciach. W ogóle pochłonął mnie trend z jednym paznokciem w innym kolorze :)


Duża torba jest mi niezbędna w codziennym funkcjonowaniu. Chociaż przyznam, że czasem chętnie przerzuciłabym się na coś mniejszego i dała barkom odpocząć.

21 komentarzy:

  1. Love your vest dear! :) If you like my blog and you wanna... we could followed each other! :)

    KISSES and Merry Christmas!
    Estefanía J. ABSOstyle

    OdpowiedzUsuń
  2. cos mi nie gra wq tym zestawie :<

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna koszula i fajna torebka-pakowna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniusio ;}


    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygąda, a jeden paznokieć mega się komponuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś też nie byłam do tego przekonana aż do... dziś :D Mój facet zabrał mnie na "gwiazdorowe" zakupy, gdzie znalazł mi piękną sukienkę, w której wiem, że chętnie będę chodzic :D Co byśmy zrobiły bez tych facetów!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty cudowne. :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula ma swietne kolorki:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa krata :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula nieziemska, ale połączyłabym ją z ciemniejszą spódnicą albo rurkami ;-)

    Pozdrawiam, zapraszam ponownie :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Serdecznie zapraszam Cię na mój blog o modzie, kosmetykach i wiele więcej! ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna koszula! i połączenie ze spódnicą idealne ;)

    OdpowiedzUsuń