poniedziałek, 12 grudnia 2011

Mrozek

Dzisiaj pierwszy raz w tym roku założyłam zimową kurtkę. I wielką puchatą białą czapkę, którą wzbudziłam nieco żartów moich znajomych. Ale ja jestem ponad to :P
SMS od Pawła: "Ubierz się ciepło" zupełnie utwierdził mnie w przekonaniu, że już nadszedł ten czas.

Czekam niecierpliwie na święta. Wszystko mi się kojarzy z tym przyjemnym czasem. A najbardziej jestem zadowolona, że kupiłam już wszystkie prezenty, które baaardzo mi się podobają. Sama bym takie chciała :)


Kamizelka z futerkiem bardzo przyjemnie się nosi. Jest ciepła i można się nią otulić. Wystarczy na chwilę w zastępstwie chłopaka :)



 Pierwszy raz kupiłam sobie dwie takie same pary spodni. Gdy już jedne znosiłam i rozpaczałam, że straciłam taką idealną parę, natknęłam się na nie w sklepie i bez wahania się w nie zaopatrzyłam.


Wisiorek z podkową na szczęście :)


Buty są na koturnie, bardzo wygodne i ciepłe. To trzecia para butów kupionych tej zimy i naprawdę tylko one spełniają moje wymagania.

A na koniec kolczyki - reniferki. Mój mikołajkowy prezent, który za każdym razem powoduje uśmiech :)

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa. Bardzo przyjemnie było coś takiego przeczytać :*

23 komentarze:

  1. o, tez dzis ubralam pierwszy raz zimowa kurtke. i w sumie to byl dobry pomysl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie futerkowe motywy :) Buty jakie fajne. Kamizelka też boska. Tęskniłam za Twoimi stylizacjami.



    P.S. Ja bardzo długo nie wychodziłam ze swoimi kreskami na ulicę bo wyglądały one dziwnie. Dziś nie jestem jeszcze perfekcjonistką ale kreska już trochę przypomina kreskę. Robię je bardzo cieniutkie bo z grubszymi się źle czuję. Moje oko wtedy wygląda za ciężko.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kamizelka i buty, wszystko fajnie razem wygląda :) a kolczyki cudne też takie chcę :/ ja jeszcze nie kupiłam prezentów jakoś nie mam ochoty na razie na zakupy ...

    OdpowiedzUsuń
  4. też już się nie mogę doczekać świąt...
    chyba mam identyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. zaszły u Ciebie takie zmiany, że przez chwilę zastanawiałam sie gdzie ja trafiłam :P super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka i buty - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny set !
    idealna kamizelka !

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne są te kolczyki :) (dziękuję za komentarz pod nim zostawiłam odpowiedź na twoje pytania)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciepluchno wyglądasz :) buty z puszkiem super! :) zastępstwo chłopaka hehe dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i dobrze, że przełamałaś kompleksy i prowadzisz bloga, bo jest super. ja też teraz jestem odważniejsza i czuję się bardziej pewna siebie - masz we mnie fankę i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ej bu... klikam "obserwuj" i nic, nie wyskakuje mi żadne okienko ani nic... co się dzieje? :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, że już kupiłaś wszystkie prezenty, ja niestety jeszcze jestem "w trakcie" kupowania ;)
    Podobają mi się Twoje buty, które faktycznie wyglądają na ciepłe ;)

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, takiego stanu równowagi! Wiele par latami próbuje, uzyskać taki stan. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna ta futerkowa kamizelka :), nie wygląda kiczowato :)

    jest juz dosc chlodno , mimo to jak na grudzien -nie ma co narzekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie, uwielbiam futerkowe buty :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniferki są urocze :)


    P.S. nieuporządkowana :) też nie lubię horrorów... niepotrzebnie się tylko stresuję... :) poleć Twojej Połówce "Szpiega" ;) choć to nie horror :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ` ja też już ubieram zimową kurtkę, będę marzła. hehe. :) podobają mi się outfit. ;* zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna kamizelka- taka cieplutka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna kamizelka, taki futrzak :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestawik:) Bardzo podoba mi się ta futrzana kamizelka, fajnie wygląda z tą bluzką:)

    OdpowiedzUsuń