poniedziałek, 26 grudnia 2011

Codziennik

Święta zdecydowanie zmęczyły mój żołądek :P Nie pamiętam, kiedy ostatnio tak się najadłam. Ale pocieszam się, że przez te dni wszyscy tak robią :) Dzisiaj już bez gości, także i bez biesiadowania przy stole. Bardzo mi to odpowiadało. Spacer z mamą, trochę czasu na rozmowy, na lekturę i drzemkę.
Czytam teraz trzeci tom "Cukierni pod Amorem". Uwielbiam tą książkę - tajemnicę, romantyczne uniesienia, pragmatyczną codzienność i to, jak przeszłość miesza się z teraźniejszością.Trudno powiedzieć, dla kogo jest przeznaczona lektura. Z zapartym tchem czytam ją ja, moja mama i mój mężczyzna, który, zapewniam, nie gustuje w książkach dla gospodyń domowych :) Jeśli macie zatem chwilę wolnego czasu, zdecydowanie możecie zapełnić go aromatem i smakiem "Cukierni"


A teraz mój swobodny zestaw na dzisiejszy dzień


Zdjęcia z telefonu, także jakość nie najlepsza.  W sumie znacie wszystko oprócz koszulki. No i dodatków :)



Gdy zobaczyłam tą sarnę, musiałam ją kupić. Nadruk jest dla mnie intrygujący i tajemniczy. A ja bardzo lubię ciekawe nadruki.



Mam obsesję zegarkową. Nawet mój facet ją zauważył, bo dostałam od Niego dwa - broszkę i rzeczywisty czasomierz :) A już myślę o następnym. 


Ana koniec taka wariacja. Nie umiem obrabiać zdjęć, a to wyszło mi przez przypadek. Ale wygląda tak... intrygująco (znów :P). Chyba lubię być zaintrygowana xD

23 komentarze:

  1. widzę że nie tylko ja przejedzona :) hehe co do moich legginsów też lubie ten kolor, i znalazłam je :D
    świetna marynarka czy to żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie Ci wyszło to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta ostatnia fotka, a koszulka jest super! Gdzie ją kupiłaś??

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem z tym aby na obu powiekach wyszły identyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna koszulka:) z sarenką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, ciekawa jestem jak ta książka bo widzę każdy o niej pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny T-shirt i marynarka!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to szczęście, że mi udało się nie objeść :) ale spokojnie, po świętach też jest czas! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się ledwo ruszam z objedzenia, jeszcze dziś słodycze dojadam :D
    Koszulka jest świetna, ten nadruk jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  11. Luźnie i fajnie podoba mi się strój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie marynarka ;) tez sie strasznie objadlam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro masz obsesje zegarkową to polecam firmę S.T.A.M.P.S. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się ta bluzka, jest cudowna!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz. :)
    Jak widać święta się udały :D

    OdpowiedzUsuń