czwartek, 29 grudnia 2011

Brązowe leginsy/ x3

W mojej trwającej ostatnio zakupomanii, do szafy trafiły brązowe leginsy. Od jakiegoś czasu się za nimi rozglądałam, ale gdy tylko pojawiały się w rozsądnej cenie, od razu znikały ze sklepowych półek. Poratowało mnie oczywiście moje miasteczko :)

Mam kilka pomysłów na stylizacje z nimi. W związku z tym, że niestety w końcu dopadło mnie jakieś choróbsko, czuję się i wyglądam fatalnie (najlepszy jest opuchnięty nos :/), postanowiłam skorzystać z Polyvore i pokazać Wam moje pomysły za pomocą tej miłej aplikacji :) Najbardziej podoba mi się w niej to, że przypomina mi moje dziecięce zabawy - grę planszową, w której ubierało się modelki; a jeszcze przyjemniejsze wspomnienia mam z wycinankami, które później nakładało się na tekturową laleczkę. Też się w to bawiłyście? Moja mama śmieje się, że już od najwcześniejszych lat miałam smykałkę do mody :P

Starałam się, aby ubrania, które wybrałam do stylizacji, jak najbardziej przypominały te z mojej szafy. Ciekawe, czy na mnie te zestawienia będą wyglądały tak samo dobrze, jak 'na papierze'. Oby, bo bardzo mi się podobają :D




Na koniec chciałabym jeszcze Wam gorąco polecić film "Była sobie dziewczyna". W związku z tym, że na czas do Sylwestra postanowiłam dać sobie wolne, oglądam trochę telewizję :) Trafiłam na niego zupełnie przypadkowo, ale nie mogłam się oderwać.  Ciekawa historia (o miłości, a jakże; ale tak zupełnie niesztampowo), piękna moda damska lat '60-tych, obrazki Paryża i dyskretna, piękna muzyka. Czego chcieć więcej...


14 komentarzy:

  1. Ja kocham czarne i granatowe legginsy :).

    A strona iitv.info jest bardzo fajna, bo mają tam mnóstwo seriali do wyboru :).

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój "pierwszy raz" z Japan i jestem zadowolona, aczkolwiek ten kolor...eh

    OdpowiedzUsuń
  3. toleruję tylko czarne legginsy, taka już dziwna jestem ;)
    ale stylizacje fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam nad zakupem brązowych ale zawsze jak je przymierzam mam wrażenie, że wyglądam w nich jak baleron XD :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very Cute blog!

    Happy holidays!

    xoxo

    Linda from http://www.moonon.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 Zdj = buty przeboskie
    2 = torebka!
    3= koszula.
    No po prostu zakochałam się w tych rzeczach, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie legginsy sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawy! Już nie mogę doczekać się Twoich stylizacji w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie set świetne!:) wszystkiego naj w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogladalam ten film, na prawde bardzo fajny :), z nowosci koniecznie ogladnij One day ! wyciskacz lez :) i piekna Anne Hateway :)

    OdpowiedzUsuń