piątek, 16 września 2011

Sex and the City

Na pewno większość z Was zna słynny naszyjnik Carrie Bradshaw z Seksu w Wielkim Mieście. Od pewnego czasu szukałam takiego ze swoim imieniem, jednak los nie był dla mnie łaskawy. Znalazłam Anię, Zuzię i kilka innych. Oli jednak nie było. Poratowałam się zatem innym naszyjnikiem, ale nawiązującym do tego stylu.


Inspiracją mojego stroju była oczywiście boska Carrie. Od jakiegoś czasu mam fioła na punkcie serialu i kreacji głównej bohaterki.  Bezskutecznie poszukuję w bibliotekach książek Candace Bushnell. Pewnie skończy się na zamówieniu z allegro. Przez przypadek jednak wpadła mi w ręce książka Dzienniki Carrie. Liczyłam na coś w klimacie Seksu. Był to jednak opis licealnych czasów bohaterki i jej pierwszej wielkiej miłości. Niezobowiązujące i lekkie, do kawy może być.
A teraz meritum :)






Zainspirowana spódnicą Carrie wymyśliłam powyższy set.  Jak widać, nie jest to odwzorowanie jej stroju, tylko wariacja na jego temat. Jak Wam się podoba?


18 komentarzy:

  1. śliczny ten naszyjnik :) też bym chciała ze swoim imieniem ;p
    dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka jest pięęękna! Piękna ;d
    i torebka piękna, piękna, piękna ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik i bluzeczka czarujące!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba strasznie bardzo bardzo, i koszulka jest ladna, i oddaj mi ja!
    Ejjj, w ogole nie przypouszczalam nawet, ze mozesz miec na imie Aleksandra ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka i torebka są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka jest cuuuudna! :D
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga! :P

    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka jest śliczna :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny oraz komentarza :)
    Zapraszam ponownie. Ciekawie prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny naszyjnik i spódnica i cały w ogóle strój.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka jest świetna:) Carrie to kopalnia pomysłów i inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się takie naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie tez bluzka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Carrie B.! Nie mogę się już doczekać kolejnego Sexu w Wielkim Mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto z Nas nie uwielbia Carrie B;-). Podoba mi się pierścionek i teczka;-)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń