wtorek, 20 września 2011

Dandys z ombre na głowie

Od dawna miałam ochotę na ombre hair. Fryzjerka nie bardzo dała sobie z tym radę, miałam zwykłe blond pasemka. Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce, odwiedziłam Rossmanna i pokochałam efekt, jaki udało mi się osiągnąć.

Dziewczyny, które mają ciemne włosy po prostu muszą nałożyć rozjaśniacz, najlepiej rozprowadzić go rękami, żeby efekt był bardziej naturalny. W zależności od tego, jaki odcień blondu chcemy uzyskać, tak długo trzymamy rozjaśniacz na włosach; nie trzymałabym się ściśle czasu, jaki podawany jest na opakowaniu. Najlepiej często sprawdzać, w jakim stanie są już włosy. Ja użyłam rozjaśniacza Delia. Jestem zadowolona z naturalnego efektu, włosy też nie są tak zniszczone, jak myślałam.

Ja niestety nie mam naturalnie brązowych włosów, zatem musiałam najpierw nałożyć farbę. Uzyłam Syoss kolor jasny brąz. Już wiele razy farbowałam włosy tymi właśnie farbami i zawsze jestem bardzo zadowolona z efektu. Także dziewczyny, jeśli nęci Was ombre, do dzieła! Jeśli macie jakieś pytania co do koloryzacji, chętnie odpowiem :)


A oto efekt :)

Dzisiaj stylizacja męska - na dandysa. Swoją drogą, to bardzo ładne słowo :)
Było dziś tak pięknie i słonecznie, że cieszyło mnie leniwe siedzenie i patrzenie na kaczki. Ostatnie promienie słońca, które jeszcze pieszczą twarz. I ja pośrodku tego słońca, trawy i opadających już suchych liści...

 Szelki kupiłam za 5 zł zupełnie przez przypadek. A planowałam zakup za jakieś 40 zł w H&M
Lubię to xD

 Muzyczny naszyjnik z allegro

Pozycja wybitnie męska. Tak powiedział mi mój facet :P
 Tutaj już nie wytrzymałam presji :)

24 komentarze:

  1. ale genialnie to wygląda! również chciałam zrobić sobie ombre, ale moje włosy są czarne, przynajmniej końcówki, no i nie wiem co by to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajne te wlosy! Tez chce!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz :)zapisałaś się może na blog forum???

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie! I ta wiolonczela-wisiorek! <3 <3

    Pozdrawiam ciepło,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny efekt wyszedł.;)
    a zestaw rewelacja.;D

    pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziurę budżetową to niestety i ja muszę załatać ;))
    Bardzo ładny efekt :) Włosy wyglądają dużo ciekawiej i przede wszystkim naturalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz! Z uśmiechem Ci bardzo, bardzo do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bym chciała już jednolity kolor włosów... ech....

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryzura świetna - ale z Ciebie zdolna fryzjerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ano wisiorek z wiolonczela super :)

    mozesz wygrać zestaw pędzli do makijażu Mery Macom, zapraszam na bloga: www.matleenamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so lovely!!! Love the pants!!! Follo each other? Kisses


    www.fashionandcookies.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uummm...szelki - lubie to :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. set bardzo fajny- szelki dodają zadziorności:) włosy wyszły świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się efekt, ale nie widzę siebie w innym kolorze niż blond. Przynajmniej na razie. Świetna stylizacja! Naszyjnik jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z komentarzem wyżej;-). Czasem też mam ochotę na jakąś zmianę;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno mnie tu nie było :(
    Włoski faktycznie wyszły cudownie, nie wyszły przesadnie, idealnie podkreślone, ładnie się układa, komponuje, BOMBA :)
    I spodni zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. super efekt ! :)
    piękny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  18. co z tobą ? gdzie się podziewasz ? :(

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie Ci wyszedł samodzielny hombre! gratuluje

    OdpowiedzUsuń