niedziela, 28 sierpnia 2011

Pin your style up

Zamierzam od teraz być tu dużo częściej i na pewno regularnie. Taki jest plan. Mam nadzieję, że nic mi go nie pokrzyżuje :) Bo ostatnio albo nie miałam czasu, albo zdjęć, albo dostępu do internetu.

Ponownie w te wakacje odwiedziłam Pawła. Głównym celem wyprawy było wesele Jego siostry, które uznaję za zupełnie fantastyczne i wspaniałe. Wzruszająco w kościele, a na sali weselnej genialna zabawa wszystkich gości. Czekam z niecierpliwością na film. Dawno się tak świetnie nie bawiłam. Nie mam na razie zdjęć z wesela; pendrive do nas nie dotarł :P Ale mój look się wiele nie zmienił, miałam inną fryzurę, którą pochwalę się jak tylko będę mogła. Gdy, już uczesana w innym salonie fryzjerskim, towarzyszyłam Pannie Młodej w jej upiększaniu, dotarły do mnie szepty Ale ta pani to się u nas nie czesała, prawda? Nie widziałam wcześniej czegoś takiego. Trochę mnie to zdziwiło, bo fryzura nie należała do odkrywczych - kok z boku głowy złożony z kilku pasm włosów.

A teraz docelowy temat notki. Bardzo podobają mi się stylizacje w stylu pin up. Postanowiłam przemycić do mojego stroju kilka jego elementów. Poniżej to, co mi z przemycania wyszło :)


Najbardziej pin up z całego zestawu są szorty w kropki z wysokim stanem. Bardzo się ucieszyłam na ich widok w lumpeksie, choć na pierwszy rzut oka myślałam, że to spódnica.


Bardzo lubię koczka z kokardką. Z resztą dało już się zauważyć :)

 Soczysty pierścionek trafił do mojej kolekcji, jak tylko zobaczyłam go w sklepie. Bransoletkę kupiłam już dosyć dawno u miłego pana, który mocno przekonywał mnie, że to mega hit :P Uległam namowom i dokupiłam sobie koraliki. Jakie było moje zdziwienie, gdy po jakimś tygodniu zobaczyłam w gazecie, że to nowy model bransoletek Pandora.


A tak prezentowaliśmy się na poprawinach



26 komentarzy:

  1. dobrze, że do nas wracasz! ;)
    Szorty są cudowne i piękna sukienka, świetnie się razem prezentujecie ;d
    a kształt okularów to mój ulubiony ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko ze sobą perfekcyjnie zestawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne spodenki ale z pokorą przyznaję ,że twoje są ładniejsze :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez sie podobaja stylizacje w stylu pin- up ;-) ładna sukienka na drugim! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. dokladnie!:D aviatory forever!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne szorty w groszki- totalnie w stylu pin up:) super look:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny strój ;-)

    Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki! :) fajne spodenki, choć groszków nie lubię. poza tym lubię buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hihii to fajnie mniej noszenia ;))
    nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne spodenki! i świetnei w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. na poprawinach jak i na ślubie wyglądałaś ślicznie :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. szorty w groszki ! zakochalam sie w nich :) i ten koczek :) uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do zabawy "10 pytań kosmetycznych od Majorki", będzie mi miło jeśli się przyłączysz:)
    Więcej szczegółów na moim blogu- zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szorty koniecznie musisz podesłać na kropkowy konkurs elle :) a tuszo-błyszczyk nie istnieje???

    OdpowiedzUsuń
  16. tez ja uwielbiam hehe jest genialna choc poczatkowo nie bylam do niej przekonana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze płaczę na ślubach ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. To jestem ciekawa zdjęć z wesela i ślub i tej Twojej fryzury ;) Stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie ta kokarda i szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się, dziewczęco i uroczo;-)

    OdpowiedzUsuń