środa, 10 sierpnia 2011

La Pink

Paweł zaproponował mi tytuł notki Wykolejona :P Wie chłopak, co się ze mną działo ostatnio xD A tak całkiem poważnie, przez ostatnie dwa tygodnie zdążyłam dwa razy podejść do egzaminu z inżynierii i przynajmniej raz go nie zdać. Jak na razie statystyka jest powalająca, po 4 terminach zaliczenie mają 34 osoby na 120 i niezbyt się zapowiada, żeby coś w tej kwestii miało się zmienić. Ale chwilowo przestanę się żalić, bo nawet dwa słoneczne dni były jakiś czas temu i zdążyłam się lekko przyrumienić. A teraz zawitał do mnie mój mężczyzna i jakoś dzień się zrobił bardziej kolorowy. Nawet pomimo burego nieba i 15 stopni za oknem. Poza tym w piątek jadę na wesele i za tydzień na kolejne wesele :)
A teraz zdjęć kilka ze spaceru
 Moja nowa fryzurka. Bardzo mi się podoba. W rzeczywistości w ogóle nie są rude tylko brązowe.


 Kolejne gumowe butki w mojej szafie. Ciekawe, czy moje stopy polubią je tak, jak poprzednie :)

 I torba od tego samego sprzedawcy na allegro.

 Takie fejsbukowe zdjęcie :P
 Spodnie przerobiła mi znajoma krawcowa. Kupiłam je kilka lat temu w Vili, miały na dole ściągacz i były na całej długości szerokie i pumpiaste. Ale ten fason mi się znudził.
 Daj facetowi zabawkę xD



21 komentarzy:

  1. ja też! Zwłaszcza, że dziewczynka sięgała mi ledwo biustu, a na dodatek ubrana była w zwykłe spodenki, w których połowa pośladków wystawała i bokserkę, czyli nic lepszego niż ja soba nie reprezentowała :)

    pięknie wyglądasz! Dodatku świetne, marynarka i spodnie cudowne! A bluzeczka osładza całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ekstra wyglądasz :) świetnie że zdecydowałaś je przerobić bo teraz są idealne i wyglądają bardzo elegancko.

    ps. dziękuję za komentarz, hi hi smacznej pizzy !

    OdpowiedzUsuń
  3. W nowej fryzurze wyglądasz o niebo lepiej :) Jestem pod wrażeniem tego, jak bardzo zmienił się Twój styl. Widać, że jesteś dużo bardziej pewna siebie i wreszcie kipisz kobiecością!
    Świetna torba, będzie pasowała do większości stylizacji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię na Ciebie patrzeć, jak jestes uśmiechnięta. Tak a propos, co studiujesz? :>
    Aaa i nie jestem fascynująca. Raczej całkiem zwyczajna jestem, przeciętna. Aczkolwiek miło, ha, nawet bardzo milo, słyszec mi takie slowa. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, życzę Ci powodzenia w zaliczeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz- świetne spodnie i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw. Bluzeczka jest urocza:). Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz:)

    zapraszam do mnie i do dodania się do obserwatorów :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wiec wyglada na to ze tez jestem prozna.. bo mam dokladnie tak samo! hah ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam jelly watch ;) Śliczny outfit.
    Zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look, a koszulka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka i torebka są po prostu rewelacyjne :]

    OdpowiedzUsuń
  13. OJ TO MASZ WESEL,A WESEL!NIEŹLE:D piękne butki!

    ja też muszę przyznać ,że jestem typową sroczką!

    jeśli podoba Ci się ta stylizacja to bardzo prosiłabym o głos w tym konkursie: MademoisellePoisson-kolaż zdjęć
    http://apps.heureka.pl/galeria/blog93e43e386d49c5ddede9fa5bf485329b/browse
    Z góry dziękuje i przepraszam za spam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, elegancki set, bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie wygladasz ;-) bardzo ladna koszulka!!!! balerinki, wszystko ladne!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna marynarka :) i chyba zmienilas odorobine kolor wlosow ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. od kogo ta torebka?? jaki sprzedawca? jest piękna!! marynarka też skąd ?:> cudny zestaw, mój Twój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń