środa, 17 sierpnia 2011

Dziś już środa. Ochłonęliśmy po jednym weselu i szykujemy się już na drugie. Tym razem będzie pewnie więcej emocji, bo to w końcu Pawła siostra wychodzi za mąż :)
Stopy bolały dosyć długo, orkiestra była bardzo fajna, wybawiliśmy się razem i odświeżyliśmy kontakty z rodziną. Paweł wygrał konkurs na taniec w parze z mężczyzną :P Nie spodziewałam się po Nim takiej inwencji :p Łzy mi z oczu ciekły, gdy na to patrzyłam. Dał czadu xD






 Ślubowanie 'nowej młodej pary'

Jak widać, bawiliśmy się świetnie :)


13 komentarzy:

  1. przepięknie Ci w tej sukience!! Kolorze i fasonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś OLŚNIEWAJĄCO! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci pasuje ten kolorek sukienki

    Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądałaś wspaniale, bardzo ciekawa fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sukienka! :) zazdroszczę, ja w tym roku nie mam żadnego wesela :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałaś :)(
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądaliście :) sukienka faktycznie bardzo ci pasuje, pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądałaś a i ważne, że zabawa się udała. oby kolejne wesele wypaliło tak samo! :)
    zapraszam do siebie i do dodawania do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super strój na wesele :D Och jak ja bym sobie potańczyła :P!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądacie. Masz bardzo ładną sukienkę, taką zwiewną i w dodatku czerwoną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń