środa, 31 sierpnia 2011

10 pytań od Majorki + nowości kosmetyczne

Dziękuję Catherineline za zaproszenie do zabawy i z wielką przyjemnością polecam Wam Jej bloga.
Zasady:

1. Umieścić obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedzieć na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz kto Cię oTAGował
4. oTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu
1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Zdecydowanie neutralnych. Najlepiej czuję się w beżach, brązach, kawie z mlekiem itp. Czasem używam też szarości. Wolę, żeby były to cienie matowe. Moim makijażowym faworytem jest smokey eyes w brązach.
2. Co wolisz bardziej- pomadkę czy błyszczyk? 
Błyszczyk jest bardziej uniwersalny i nie rzuca się tak w oczy. Czasem to przeważa w moim wyborze. Jednak bardziej podoba mi się efekt pomadki - wyrazisty i z charakterem. Zatem wolę pomadkę.
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre? 
Nigdy nie używałam kosmetyków z wyższej półki, więc się nie wypowiem :)
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Używam różu do policzków. Bardzo lubię delikatny efekt zarumienienia. Moja blada cera potrzebuje każdego 'wzmacniacza'.
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Jeden... Pewnie tusz do rzęs. Bez niego czuję się naga :P
6.  Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą? 
Problemy z cerą mam od zawsze. Jest tłusta i przesuszona. Wiem, że tłustą cerę tez trzeba nawilżać i robię to codziennie, jednak wtedy jest jeszcze bardziej tłusta. Zatem nadmiar sebum usuwam tonikiem i żelem myjącym. Trochę trudno pogodzić oba interesy.
7. Używasz filtrów? 
Tak, do opalania. Podkład również mam z filtrem.
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać najwięcej pieniędzy? 
Zdecydowanie na podkład.
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz? 
Rzadko używam maseczek. Generalnie dają przyjemny efekt oczyszczenia.
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Chyba Dity von Tees. Zawsze wygląda nienagannie i bardzo sexy. Alabastrowa cera i podkreślone usta. Kobieco.
TAGuję:

A teraz moje ostatnie zakupy kosmetyczne.
Paletka cieni do powiek z Avonu w moich ulubionych kolorach


Odzywka do paznokci Eveline

Bardzo dobrze się sprawdziła. Podreperowała moje ciągle rozdwajające się paznokcie.

Lakier Virtual


Zachwycił mnie kolorem. Śliwka na paznokciach wygląda przepięknie. W dodatku szybko schnie.

Pomadka Eveline Aqua Platinum



Kolor jest zachwycający. Różowy, matowy, jak guma balonowa. W dodatku pachnie intensywnie właśnie gumą balonową. Przypomina dzieciństwo :)

Pomadka Manhattan



W końcu doczekałam się marchewkowej pomadki. Dostałam ją w prezencie od Pawła. Ten kolor podobał Mu się, odkąd zobaczył go na ustach Violetty w "Brzyduli" :)
Uff. Nareszcie dobrnęłam do końca. Ależ to była czasochłonna notka :)


 

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję! :) Pobawię się w to w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje:* jak tylko znajde chwile opublikuje u siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia, gdzie będziesz pomalowana cieniami/szminkami! (Wyglądają ekscytująco!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mieszczę całą swoją biżuterię? Mam kilka pudełek, gdzie ją przechowuję - osobno korale i naszyjniki, osobno pierścionki, kolczyki, etc. Może się kiedyś pokoszę o pokazanie mojej kolekcji na blogu. A tak serio, to jestem się w stanie wrócić do domu, jeśli zapomniałam ubrać kolczyków... ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za oTAGowanie! :) dodam przy najbliższej okazji, choć nie przepadam za takimi grami/łańcuszkami ;p jeśli chodzi o notkę - ta marchewkowa pomadka jest p rześliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mi się podobają kolory tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomarańczowa pomadka dla odważnych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marchewkowa pomadka baardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo:*, jest mi miło;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory szminek :))

    OdpowiedzUsuń