piątek, 15 lipca 2011

Ostatni

Nie ostatni post, ani ostatni dzień pobytu u mojego mężczyzny. Raczej jeden z pierwszych :)
Za to ostatni film o Harrym Potterze. Dzisiaj uczcimy naszą miłość do serii Rowling, która zaczęła się jakieś 10 lat temu. Mam nadzieję, że film wyszedł emocjonujący i pełen efektów.



 Torebkę kupiłam w lumpeksie za 6 zł. Byłam wręcz wniebowzięta, gdy ją zobaczyłam. Mamiła mi się taka od wielu miesięcy, a nie paliłam się, żeby płacić jakieś ciężkie pieniądze za podobną w sieciówce. Jest sztywna, dość pojemna, można ją nosić w ręce jako kopertówkę. I te tłoczenia a'la skóra węża. Torebka jest dosyć specyficzna, więc nie każdemu będzie się podobać. Ja jestem zachwycona.

 Kolczyki - jaskółki kupiłam w Reserved za 6.99 w drodze na basen. Musiałam zajść, żeby sprawić sobie mały gift xD

 Opaskę mam już od jakiegoś czasu (5zł w H&M). Teraz noszę ją bardzo często. Wygoda w upał i dziewczęcy wdzięk przekonały mnie do niej.

 Lakiery to kolejny nabytek wyjazdowy. Jak to dobrze czasem zmienić otoczenie, tyle nowych rzeczy kusi wokoło :) Słoiczki są małe, 5ml. Dla mnie to chyba najbardziej odpowiedni rozmiar, nie zdążą zgęstnieć, zanim je zużyję. Wybór kolorów jest ogromny.





18 komentarzy:

  1. piękna torebka i wspaniała koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz! Podoba mi się torebka i butki. Nie Harry jakoś do mnie nie przemawia;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałe stroje. Fajne zestawienie. Koszula jaka fajna :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzka i ciekawa torebka :) też się wybieram na HP :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie torebka jak najbardziej przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Torebka bomba!
    Zapraszam na moje rozdanie

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/07/niespodzianka-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula swietna ! :)

    a na HP musze sie wybrac w zblizajacym sie tygodniu, kiedy fla tłumow przejdzie troche :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie fajnie, że zmotywowałam, fajnie miec taka swiadomosc :) zycze powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! Jestem zachwycona tą twoją torebką! Zazdroszczę Ci jej. ( ;
    Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka świetna, też muszę się wybrać na Harrego :)
    serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, nie mogę uwierzyć, że to już ostatnia część... :( W końcu razem dorastaliśmy. I dlatego odwlekam moment pójścia do kina... A Ty wyglądasz pięknie! Cudna koszula i bransoletka!!! A torebką mnie zaintrygowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa torebka .. chyba wybiore sie na Harrego ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :D
    Zapraszam http://onelovenefretari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Ciebie do One Lovely Blog Award:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko wroce do polski to wybieram sie do kina na Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochalam sie w twoich butach! <333

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię te lakiery do paznokcie;) chcoć niektóre mają fatalne krycie niestety

    OdpowiedzUsuń