piątek, 29 lipca 2011

Lato w pełni

Przygnębia mnie już ten październik za oknem. Denerwuje mnie, że ciągle siedzę w papierach i uczę się do egzaminu, który niestety jest już 1.08. Coraz mniej wierzę w moje powodzenie. Z wczorajszego świetnego humoru nic nie pozostało. Mam już serdecznie dosyć tych przecudownych wakacji. Nawet z domu wyjść nie mogę, bo ciągle pada. Pierwszy raz w środku lata samoopalacz poszedł w ruch :/ Ale koniec narzekania, nie będę Was zamęczać. Pokażę lepiej zdjęcia, gdy miałam dobry humor; może mi się trochę polepszy.

 Bardzo lubię męskie koszule. Ta, którą zwinęłam Pawłowi, bardzo dobrze się spisuje :)





Ostatnio zostałam wielką fanką koczków i różnego typu upinanek. Do pomocy przyszła mi spinka-kokardka, którą kupiłam w drogerii za 4 zł
Kolor na paznokciach przypomina mi,  że jest lato. Chociaż na nich jakaś żywa, soczysta barwa :) Bardzo podoba mi się motyw z jednym paznokciem w innym kolorze.

17 komentarzy:

  1. torebka i koszula piękne! :)
    Strasznie podoba mi się zestaw :)
    z czego masz egzamin? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam sie w pierwszym zdjeciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny casualowy look pozbyła bym sie tylko dżinsowej kamizelki

    pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Poluję właśnie na męską koszulę bo bardzo mi się podobają outfity w takim stylu:)! życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się upięcie włosów. Też mam w zwyczaju tak malować paznokcie:D. Trzymam kciuki za egzamin,więcej wiary w siebie! Nastaw się pozytywnie, a wszystko będzie dobrze:-).

    PS widzę na notatkach jakieś przerażające obliczenia, ale mam nadzieję, że to pozory;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh... To niestety nie są pozory. Męczę się strasznie z inżynierią procesową :/ Już bym chciała mieć to za sobą.Ehh... To niestety nie są pozory. Męczę się strasznie z inżynierią procesową :/ Już bym chciała mieć to za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci w takich koszulach! :) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na egzaminie, będzie dobrze
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! Już nie wspomnę o tej prześlicznej kokardce! :) Życzę powodzenia na egzaminie, będziemy trzymać kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na egzaminie, nie ma co sie zalamywac. bo bedzie dobrze :)

    a koki na lato sa najlepsze, ja zawsze zaiwjam jakies slimaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna torebka :) także uwielbiam koki i ten motyw z jednym paznokciem w innym kolorze.
    miejmy nadzieję, że pogoda się poprawi! rzekomo od środy ma być słonecznie ;) trzymaj się, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw! Jeden z najlepszych, śmiem powiedzieć! :D A jak Ci poszedł egzamin? 3małam kciuki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Październik za oknem? jakoś nie zauważyłam. ;.)
    już po egzaminie, mam nadzieję, że poszło dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że egzamin poszedł dobrze ;)
    chyba każda lubi chodzic w ubraniach pożyczonych od swoich facetów ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. kurczę, kogoś strasznie mi przypominasz, ale nie mogę przypomnieć sobie kogo...

    OdpowiedzUsuń