środa, 6 lipca 2011

Konkurs Philips "Gładkie nogi na blogach"

Kilka dni temu zostałam zaproszona do konkursu organizowanego przez Philips, w którym do wygrania są depilatory - aby zawsze mieć gładkie nogi :) Konkursowa stylizacja ma w oryginalny sposób eksponować nogi. Mam nadzieję, że mi się udało :)



Również Wy, moje kochane czytelniczki, macie okazję na wygraną. Każdy, kto kupi depilator Philips, może wygrać 50 par butów Venezia! Stawka jest zatem wysoka!

A teraz bez zbędnego przedłużania konkursowa stylizacja w towarzystwie 'obsesji' mojego taty, którą ciągle dopieszcza :)







Życzcie mi powodzenia :)





15 komentarzy:

  1. a butki z jakiego sklepu ??:) i zafarbowalas chyba wlosy ??

    a z depilatorow zdecydowanie polecam brauna model, ktory mozna uzywac pod woda i ma nakladke masujaco . Zdecydowanie mniej boli pod wplywem ciepla wody i zelu , ktory ulatwia depilacje :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Udało Ci się wyeksponować nóżki! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Seksowna sesja. Bardzo mi się podoba Twoja koszula w zeberkę. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na zdjęcia, wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam - zapraszam do udziału w moim GIVEAWAYU :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja.
    Podoba mi się.
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na zwycięstwo w 5. secie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Huhuhu!!! Kochana! Bardzo sexy zdjęcia! 3mam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ajjj dziękuje bardzo!miło mi niezmiernie,że Ci się podoba:D
    lubię ta torbę!
    a fryzura taka trochę "nieuporządkowana" :D hihi


    swietny zestaw!co za zgrabne nogi !:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w konkursie :) 2 zdjęcie naj! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wygrasz :) spokojnie ! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń