poniedziałek, 18 lipca 2011

"Hity na czasie" w Inowrocławiu

Nie za bardzo przepadam za osiedlem Rąbin w Inowrocławiu (gdzie od kilku lat rezyduje mój chłopak) z powodu nieustającego wiatru, nawet gdy w innych częściach miasta wisi gęste powietrze i rozwalonych do granic możliwości chodników, po których nie da się chodzić na obcasach. Ale wczoraj Rąbin dał mi ogromny powód do uwielbienia. Pod Pawła blokiem od kilku dni rozstawiała się scena Hitów na czasie. Na wczorajszą imprezę wyszliśmy niewiele przed nią, a miejsca mieliśmy dobre no i powrót trwał jakieś 5 minut :) To lubię xD Nie jestem wielką fanką muzyki, którą nam zaserwowano i w większości pierwszy raz słyszałam te hity, ale nie można było nie skorzystać z takiej imprezy w tym jakże rozrywkowym mieście ;P Bawiliśmy się dobrze w swoim towarzystwie,zabawa była naprawdę świetna.
A teraz kilka zdjęć, których niestety nie mamy za wiele.


 Robert M. grał przed wejściem na antenę. Bardzo sympatycznie i ciepło rozkręcił publiczność. A po wywiadach wydaje się takim bufonem ;p




Koszulkę i spódnicę kupiłam na wyprzedaży w Stradivariusie. Bardzo jestem z nich zadowolona. Karmelowa spódniczka ładnie się układa (znalazł ją Paweł, gdy ja zrezygnowana chciałam wyjść), a T-shirt ze ślicznym nadrukiem zasilił mój zestaw białych z nadrukiem idealnych do wszystkiego.

26 komentarzy:

  1. oglądałam wczoraj:) w tv

    OdpowiedzUsuń
  2. dostrzegłam, że masz spódniczkę piękną ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor tej spódniczki - przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za eska, w ogole jj nie slucham .

    ale koszulka jest swietna tzn nadruk ma bardzo zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award, jeśli chcesz - weź udział. Zapraszam po informację na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kawałek transmisji w TV, a Ty w tym samym czasie patrzyłaś na to na żywo :) Fajnie!

    Skąd masz wisiorek? Jest uroczy ;) Taki w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam ostatnio w Inowrocławiu z rodziną i chyba wiem gdzie się rozstawili z tą sceną .:DD
    Rober M .<33 Fajna spódniczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zazdroszczęęę! Chciałabym tam być :)
    Spódniczka jest świetna! Dziękuj bogu za swojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas co jakiś czas robią wyprzedaże w używanej odzieży, a są też takie mało znane, gdzie chodzą same starsze Panie, więc można znaleźć jakąś perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a gra to jak w makao, tylko nie cyfry coś oznaczają tylko są już konkretne karty (+2, +4, zmiana koloru, stop, zmiana kierunku kolejki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie tu wyszedl kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no dobra obie mamy :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie, szkoda byłoby nie skorzystać, a na takich imprezach rzeczywiście można się nieźle pobawić :)
    a tą bluzkę masz świetną! <3 uwielbiam takie :)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się spódniczka i ten niezwykły wisiorek;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluzka i fajnie, ze dobrze bawiłaś się na Hitach na czasie. A co do Roberta M, to moim zdaniem jest on bardzo sympatyczny facetem, tez miałam możliwość bycia na jednym z jego koncertów.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog i świetna bluzeczka:)
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam w telewizji;-). Na żywo pewnie bym nie poszła bo nie przepadam za taka ilością ludzi. Mam złe wspomnienia;-) Uroczą masz tą koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej!to powiem Ci,ze masz po prostu niezly sezon malzenski w te wakacje :D ale fajnie!lubi wwesela!

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio jakoś tak dziwnym trafem jest - coś jest hitem, a ja nigdy tego nie słyszałam ;P
    nominowałam Cię do jakiejś Lovely Blog Award, chociaż nie ogarniam zbytnio co to ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! I like this post so much, you look really great! Sounds like great time!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się strasznie ta koszulka ; >

    OdpowiedzUsuń