sobota, 2 lipca 2011

Balerina - wersja robocza

Wersja robocza dlatego, że nie jestem do końca przekonana do kolarek, które założyłam do dzisiejszej stylizacji. Z racji tego, że daleko mi do idealnej figury, stwierdziłam, że będzie to dobre rozwiązanie do krótkich spódniczek i tunik. Będę się czuła bezpieczniej i nie będę się zastanawiać, czy mi coś wystaje, powiewa itp. Swoje kolarki kupiłam za 10 zł w H&M na wyprzedaży. Ale jakoś mam teraz wobec nich mieszane uczucia. Proszę, wypowiedzcie się, co sądzicie o kolarkach.






A teraz niestety bez większego rozpisywania, bo muszę wracać do nauki. Agrrr :/

22 komentarze:

  1. super pomysł z getrami! Sama się ostatnio zaopatrzyłam w takie krótkie mając ten sam cel na myśli, ale bez koronki na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wyglądasz super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem przekonana. Może po prostu opuść odrobinę niżej spódniczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem lepiej będą grały ze spodenkami (koniecznie krótkimi!), bo i getry mają koronkę przy nogawkach i spódnica jest koronkowa (boska!!!!). I naprawdę możesz nosić krótkie spódnice/sukienki bez żadnych "getrowych dodatków"! Wyglądasz super i koniec kropka!!!! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokladnie, mi tez by takie cos odpowiadalo :) śliczne butki!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolarki - wiesz, ze dopiero po zdjecich domyslilam sie o co chodzi hehe:) no jak pytasz o zdanie to napisze co sadze- niestety strasznie pogrubiaja Ci nogi - niestety kazda z nas ma cos czego zalozyc niestety 'nie moze' bo wychodzi jej to na zle i wg mnie u Ciebie sa to kolarki, bo masz zadbane nogi, a one tylko pogrubiaja je i to na maxa. Buziak:* zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolarki są ok, szczególnie do tunik, które latem bez legginsów są za krótkie, a z legginsami jest nam po prostu za gorąco. ale wolę takie bez zakończeń z koronkami.

    zgadzam się z Twoim komentarzem. Miłość jest jak przypływ i odpływ - odpływa, ale zawsze wraca.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie wszystko ok, i to bardzo bardzo ok! :)
    powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  9. do nauki w wakacje ?.
    świetnie wszytko dopasowałaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pasują.Dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super :) mnie się bardzo podobają!

    hmm miło mi,że podoba Ci sie stylizacja!tym bardziej,że kojarzy Ci się z luksusowymi plażami!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem bez będzie wyglądało o wiele lepiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica jest świetna! Cudowna cudowna cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio widziałam te kolarki w H&M zastanawiałam się nad ich kupnem ale zupełnie nie przychodziło mi do głowy z czym bym je zestawiła.
    U Ciebie w stylizacji ładnie wyglądają i teraz żałuję, że ich nie wzięłam... Myślę, że gdyby spódnica nie miała tego czarnego obszycia i była ciut niżej wyglądałoby jeszcze ładniej. Ale to tylko moje zdanie. To Ty powinnaś czuć się w swoich strojach swobodnie ;)
    Ogólnie prosty strój czyli to co lubię :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, moj też bywa bardziej wybredny, niż ja sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanej nauki, aja się spytam co to są te kolarki> bo nie wiem ^^

    hehe wariaty są świetne <3 mneisjze duższe mlodsze starsze <3 też to uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość bardzo mi się podoba:-). Ładne buciki, wyglądasz kobieco i zmysłowo i nie musisz zakrywać swojej figur, dlatego zdjęłabym kolarki! Jestem takiego zdania, że kobieta póki jest młoda i zgrabna to musi jak najwięcej pokazywać, bo jak nie teraz to kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba ten outfit, chociaż chyba bym z pończoch zrezygnowała ;)
    Aczkolwiek kolorki są naprawdę ok.
    No, muszę się poważnie zastanowić jak to będzie. Póki co wychodzę do znajomych z myślą, że on tam będzie i pogadamy, ale go nie ma. Cisza póki co... nienawidzę bezczynności :)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam, gdyż pojawiła się nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  19. uważam, że ta stylizacja Cię pogrubia... krótkie getry, wysokie wiązanie butów i spódnica skróciły i pogrubiły Ci nogi co źle się prezentuje..

    OdpowiedzUsuń