niedziela, 19 czerwca 2011

Zakupowo-prezentowo

Ostatnio moja szafa wzbogaciła się o kilka rzeczy. Świętowałam urodziny, zatem był pretekst, abym dostała kilka rzeczy i kilka sobie kupiła :) Jak miło nie mieć wyrzutów sumienia, gdy się wydaje pieniądze :)

O posty teraz u mnie ciężko. Sesja mnie wykańcza. Już nie mam siły, a teraz, prawie na finiszu, bardzo by się przydała. Wieczorem jestem tak padnięta, że nawet nie chce mi się iść na spacer. Już nie mówiąc o tym, że przydałoby się ładnie ubrać,  żeby coś tu pokazać.

Dzisiaj same zakupy. O dziwo, większość z H&M :p Ale ja wiem, z jakiego to powodu - tylko tam na razie były jakieś godne uwagi przeceny.


Prosta bokserka. Na zdjęciu wygląda na białą. W rzeczywistości jest leciutko miętowa. Za szaloną kwotę 10 zł

Miętowa sukienka za 20 zł. Z cienkim paskiem w talii wygląda idealnie. bardzo ją lubię. Tu niesamowicie wymięta, bo przeszła już pierwsze pranie ręczne (szorowałam namiętnie i wcierałam specyfiki czyszczące; plama oczywiście nie zeszła; mam nadzieję, że moja mama zdziała jakiś cud :)) a na stancji chwilowo nie ma żelazka ;p

Tutaj kolejna moja miłość. Spódnica w marynarskim stylu. Zakochałam się w niej tak samo jak mój mężczyzna. Bardzo ładnie układa się na biodrach. Nie mogłam jej nie wziąć. Tym bardziej, że kosztowała tylko 40 zł. Mam nadzieję, że niedługo pokażę ją w jakiejś stylizacji.


Strój kąpielowy co prawda promocją nie był objęty, ale jego regularna cena była dla mnie wręcz idealna - również 40 zł za całość. No i ten kolor :)


Prezenty od mojego lubego :) Śliczna torebka w kwiatki, stojak na biżuterię i żółty lakier do paznokci, który od dawna za mną chodził. No i coś jeszcze, ale tym już się nie pochwalę :) Beżowy lakier i pomarańczowo-różową szminkę zakupiłam sobie sama. Ciekawe, jak się będą sprawować.


Biżuteria od rodziców. Zdecydowanie trafiła w mój gust. 


I nasz wczorajszy przepyszny obiad. Bardzo mi smakował. Przepis znajdziecie tu.



28 komentarzy:

  1. te sukieneczko-tuniki są piękne! ;D
    Ja mam taką w paski jeszcze z zeszłego roku i bardzo sobie chwalę zwłaszcza przy ogromnych upałach ;)

    Ja też lubię to zdjęcie ;d chociaż dużo osób uważa, że jest "obleśne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia z sesja! skonczy sie i bedziesz sie lenic calymi dniami :>
    a zolty lakier przebrawia paznokcie, przynjamniej ten, ktory ja mam :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest genialna :)
    Muszę się wybrać do H&Mu zobaczyć czy u mnie też taka jest :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to się obkupiłaś :) podoba mi sie drugi tshirt

    OdpowiedzUsuń
  5. 40 zł za taki strój!? :O Czyżbym się pospieszyła ze swoim? Cholercia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chyba nie kupiła pomadki w Chińskim, chociaż przepadam za tego typu sklepami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żółty lakier i kostium kąpielowy cudowne!:)

    + zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie; )

    OdpowiedzUsuń
  9. na tym wieszaku niezbyt ładnie wygląda, lepiej by wygladało gdybyś zrobiła zdjęcie mając jej na sobie czyli jak się prezentuje ;]

    zapraszam do mnie i wypowiedz się na ostatni post ;] (oczywiście jeżeli będziesz miała ochotę)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę nie zapytac skad jest ten stroj ?? :D bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dziękuję, bardzo mi miło:).
    Mój pekińczyk ma dopiero rok, ale jest cholernie, ale to cholernie nieposłuszny:P

    Zazdroszczę spódniczki : >

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka jest piękna! i strój też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ten wieszak na biżuterie jest świetny ! :) gdzie można taki dostać ? ;)
    pozdrawiam i obserwuje :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kostium ;)o tak frugo to smak naszego dzieciństwa .. szkoda że nie wróciły jeszcze takie soczki w srebrnych woreczkach, na których zawsze były jakieś egzotyczne owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy udane. Szczególnie podoba mi się spódniczka:-). Mama wybawi plamę bo Mamy to potrafią:-). Powodzenia na końcówce sesji, ja całkiem niedawno skończyłam swoją ostatnią i myślę, że jeszcze za tym zatęsknię:D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne ciuchy <3 zapraszam do mnie będę wdzięczna za komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica jest cudowna!! Co do sesji to wiem absolutnie o co chodzi, sam dopiero co skończyłam, a jeszcze nie odespałam :((

    Trzymam za Ciebie kciuki Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica mnie urzekła <3 cudo!
    Dziękuję bardzo za komentarz ;) Miło mi to słyszeć, że moja praca komuś się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie, gdyż jest nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. zakupy udane :D piękna spódnica ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. idealna spódniczka! :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A więc wszystkiego naj!!!!!! Muszę Ci powiedzieć, że ten strój, to z chęcią bym zaadoptowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny blog!
    poobserwujemy sie? <3

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę, tyle nowych rzeczy :) torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny bloog :) ! ♥ Zapraszam też do mnie :-). Mam nadzieje że się dodamy do obserwatorów ? ; ) Liczę na to samo ; )

    Pozdrowienia Sandii ; ** ♥

    OdpowiedzUsuń