wtorek, 7 czerwca 2011

Świętowanie

Kilka dni temu świętowaliśmy piątą rocznicę "ślubu" ;p Co prawda pewnie do ślubu jeszcze nam trochę daleko, ale i tak wiem, że to mój jedyny wymarzony mężczyzna i nie chcę Go zamienić na żadnego innego.
Zrobiliśmy sobie małą wycieczkę do Orłowa na piękną malutką kameralną plażę. Urocze miejsce. A jak pięknie musi być tam o zachodzie słońca :) Wdrapaliśmy się na klif i rozkoszowaliśmy się widokiem morza z góry. A na koniec zjedliśmy pyszny obiad w azjatyckiej knajpce. To był bardzo bardzo bardzo przyjemny dzień :)


Moje rocznicowe kwiatki





Jakaś para robiła sobie sesję ślubną na plaży. Moim zdaniem świetny pomysł. Pewnie zdjęcia będą śliczne. Tylko w białej sukni do tej gloniastej wody? Żal by mi było :)

10 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia i jest czego gratulować :) 5 lat to ładna rocznica. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam pieknie ;-) kolejnych 5 lat zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super:-) gratuluję i życzę duuużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  4. miliona kolejnych szczesliwych lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :) mi do tego stazu brakuje jakies 2,5 roku ;)
    a co do sesji pomysl fajny :) tlyko suknie poznije do czyszczenia i nawet czasem to nie pomaga.

    Moja kolezanka , ktora brala slub w zeszlym roku, tez brodzila w jakims stawie i suknia niestety nie do konca sie odczyscila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, plaża faktycznie przepiękna, w sam raz na takie specjalne okazje.

    Życzę Wam wszystkiego dobrego!


    :)

    Monika Dawidowicz (www.movsmo.net)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ; ))
    zapraszam do mnie ^__^

    OdpowiedzUsuń
  8. aj tam, suknię zawsze można wyprać a okazja nie lada :DD

    Fajnie razem wyglądacie :***

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :) ja 30 czerwca będę miała 4 lata z moim Kochanym ;)

    OdpowiedzUsuń