czwartek, 9 czerwca 2011

Smart

Ostatnio namiętnie kultywuję wypady na plażę. Korzystam, póki mogę, bo z końcem czerwca wracam do domu, a tam już do wody daleko :)
Miało być romantycznie, kocyk i siedzenie do nocy na plaży. Zamiast tego spotkała nas ogromna ulewa, mogłam wykręcać włosy i do kolan byłam oblepiona piaskiem. Ludzie kulili się na przystanku albo pod rozłożystymi drzewami, jakby miało im to w czymś pomóc. Dla mnie te grube krople deszczu były ukojeniem po pełnym słońca i duchoty dniu. Przyjemnie było biec przez szybko tworzące się kałuże. Tramwaj pełen był ludzi tak samo mokrych jak my. Teraz też leje. W końcu. Chyba potrzebowałam tego deszczu jak spękana ziemia.
Zdjęcia zrobiliśmy, gdy już zdążyliśmy wyschnąć, a nie trwało to długo, bo po deszczu wręcz parowaliśmy :)



Koszulę ukradłam Pawłowi już dawno. Jakoś nie cierpiał z powodu rozstania z nią, a ja ją bardzo lubię.



Szorty kupiłam na zimowych wyprzedażach za 15 zł. Szukałam wtedy brązowego paska do kurtki. Szorty z paskiem były tańsze niż sam pasek, więc wybór był oczywisty :)


W butach rozkochałam się, gdy tylko je zobaczyłam. Są gumowe i mają dziurki, więc stopy się w nich zbytnio nie męczą. Ostatnio nie zdejmuję ich prawie z nóg :) Gdy weszłam na allegro, bardzo się zdziwiłam, że w sprzedaży jest aż tyle gumowych butków. 


 I na koniec malutkie kolczyki w kształcie serduszek-guziczków :)


21 komentarzy:

  1. Podkład, który ja posiadam jest dla cery tłustej i mieszanej i jak dla mnie (osoby, która od wielu lat ma problemy z trądzikiem) jest świetny! Skóra długo pozostaje matowa :) Świetny blog :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cena to ogromny minus tych bransoletek, niestety. Buty mają prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. extra torba - gdzie mozna taka kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :) a ja chciałabym natomiast zapytać gdzie można kupić te kolczyki guziczki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak troszkę uwodzicielsko - podoba mi się ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. mówiłam Ci żebyś przestała z tym morzem po umrę z zazdrości!:P
    hah a jakie to ja mam nogi ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mam zamiar zaopatrzyć się w takie gumowe cuda, aby było mi wygodnie na plaży i ulicy w upalne dni. Burza to coś cudownego po upałach.

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie Twoj najlepszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit, uwielbiam białe koszule, a już nie wspominam o tym, że lubię jak są tak przewiązane:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, troszkę goło :P
    spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urzekły mnie te twoje kolczyki :) zakochałam się w nich bezgranicznie!
    Pozdrawiam, Dżesa.
    P.S. I zapraszam do skomentowania nowej porcji moich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się gumowe butki, jednak mam opory przed zakupem... Jak się w nich chodzi podczas upałów? Odparzają stopy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Deszcz nie deszcz, wyglądasz uroczo, a te kolczyki skradły mi serce :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne masz te buty ! :) Zastanawiam się tylko czy gumowe baletki nie odparzą stopy ..

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zmieniłabym jedynie buty, ale reszta naprawdę ok ;) troszkę nago, ale jak na plażę to idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. po upalnym dniu na plaży najlepszy jest chłodny deszczyk :) buty są cudne, od pierwszego wejrzenia się w nich zakochałam, ale nie kupię sobie gumowych butów bo mam bardzo wrazliwe stopy i może się to dla mnie źle skończyć..

    OdpowiedzUsuń
  17. O! tak z pazurem! - to pewnie przez ten dekolt! ;P A butki są cudne, nic dziwnego, że się w nich zakochałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne Buty;) Taka ulewa teraz mi się by przydała bo duszno

    OdpowiedzUsuń