sobota, 4 czerwca 2011

Owocowy sorbet

Wczoraj miałam kolejny problem z bloggerem. Nie mogłam dodać zdjęć, zatem i posta nie dodałam. A że chcę powiedzieć to, co pisałam wczoraj, więc dziś notka z wczoraj. Traktujcie, jakby dziś było wczoraj ;p


Kolory ostatnio często goszczą na mnie :) Spodenki kupione w H&M za 40 zł okazały się strzałem w dziesiątkę. Są przyjazne ciału nawet w wysokich temperaturach (;p) i maja piękny kolor, który kojarzy mi się z lodami o wdzięcznej nazwie 'sorbet rabarbarowy', które swego czasu pochłaniałam w ogromnych ilościach. A później nagle znikły z lodziarni, a ja musiałam ukoić swój ból i wybrać inny ulubiony smak. Mianowicie jest to limonka. Lubię kwaśne lody :)


Koszulka z sh też mnie zadowala w pełni. Ale powiem Wam w sekrecie, że dzisiaj z wielką radością zaszłam do tego właśnie lumpeksu, który opiewałam ostatnio, i co? No wielkie nic! Byłam zdegustowana wręcz. Bo jeszcze koleżankę ze sobą zabrałam i mówię jej 'Tutaj to na pewno coś znajdziesz dla siebie'. Pełna kompromitacja ;p Niech się wstydzi lumpeks jeden z drugim, że stałego poziomu nie trzyma.






Egzamin dziś napisałam. Myślę, że będzie do przodu. Mogę zrobić wielkie ufff przed kolejnymi zaliczeniami w poniedziałek. A jutro z samego rana zabieram stos notatek i jadę do koleżanki uczyć się chemii organicznej. Chętnie posłuchamy rady profesora, by uczyć się co najmniej w dwie osoby (wyłapujemy wtedy swoje błędy i możemy się konsultować. bo w tym przedmiocie trzeba myśleć. tylko myślenie może was uratować!). Znajdzie się na pewno czas na plotki ploteczki. Nie samą nauką żyje człowiek :)

Fotki z telefonem, bo rozmawiałam z mamą a mój fotograf był bardzo niecierpliwy :)

14 komentarzy:

  1. wspaniały kolor szortów :) bardzo wakacyjnie !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, masz te przeslodkie okulary :>

    OdpowiedzUsuń
  3. mi na szczęście zostało już tylko 5 zaliczeń/egzaminów - w tym angielski z którego babka wymyśliła nieziemskie zadania i 70% by zaliczyć ;\

    cudowne okulary! I torba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:-). Zawiało wakacjami i latem:D Okulary pod bluzeczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam twój styl (: zapraszam do mnie, będzie wdzięczna za komentarz (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłoby się wydawać, że niewygodne, bo mają 10 cm i 3 cm platformę, ale są megawygodne:P Wczoraj przetańczyłam w nich całą osiemnastkę:).
    Jesli ktoś umie chodzić na wysokich obcasach to nie ma problemu:)

    Świetnie wygladasz, bardzo wakacyjnie i dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej torebce!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebka i spodenki;) Ogólnie świetny look;)

    OdpowiedzUsuń
  9. he he chciało by się rzec "do zjedzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Hello my sweet friend, congratulations, very good your blog. I am Speaker from Argentina and I invite you to listen to the best romantic ballads in the world with my voice and my blog. From Saturday, May 4th I'll do a tribute to Romania and Poland. I hope that your visit.
    A warm hello to you.
    Beto, from Rosario, Argentina.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń