środa, 1 czerwca 2011

Beach by night

Mimo że dzień był mega gorący, to i tak byłam zadowolona. Lubię słońce. Lubię piasek i zapach morskiej wody. Jeszcze dwa tygodnie temu woda w Bałtyku była przejrzysta, jak w katalogu biura podróży. Teraz niestety już na powrót jest zielona jak co roku. Nie myślałam, że mieszkanie nad morzem może być takie przyjemne. Koło 17. wróciłam z zajęć, zjadłam przygotowany przez Pawła obiad (swoją droga bardzo dobry - meksykański), spakowałam szybko torbę i w autobus na plażę. Tak tak tak, luksus :) Cudownie przyjemnie było siedzieć na kocu, jeść gofra z sosem malinowym i czuć jak z każdą godziną ochładza się i niebo robi się fioletowe.

Moje zakupy z sh za łączną kwotę 21,50 zł :)


I wczorajsza edukacja na plaży. Niestety muszę tam jeździć z notatkami, bo pierwszy egzamin za 2 dni. O zgrozo!





Ech... Niech już będę wakacje! Moja tęsknota jest niezwykle silna ;)

14 komentarzy:

  1. zalamujesz mnie tymi fotami z plazy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie prawi i tak jak bys miala wakacje ;))

    swietny kolor spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba : ) . oczywiście dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ; **

    oldcool-ada.blogspot.com . zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka nieziemska!
    Jak ja Ci zazdroszczę tej plaży < 3 ;D

    zakupy udane ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę tego wylegiwania się na plaży! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka mam ochote na plaze i morze, ojej

    OdpowiedzUsuń
  7. no wakacje już niedługo.

    ja nad mozem bylam 11 lat temu, jak bylam na zielonej szkole ;]
    i myślałam, żeby w tym roku wyjechać ale nici z tego planu ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpędzasz mnie w myśli iście samobójcze, kiedy patrzę na te zdjęcia plaży i morza! ZAZDROSZCZĘ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie mogę doczekać się wakacji, ale moje przyjdą dopiero w lipcu:-). Zakupy widzę, ze udane!

    OdpowiedzUsuń
  10. słodko ;)też chcę nad morze ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę SH, a jeszcze bardziej tego, że mieszkasz nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci, że mieszkasz nad morzem ;( ja nawet nie mam jak tam pojechać;( ani rzeki nie ma u mnie dupa nawet basen odkryty zamknęli :( kolejny rok bez możliwości ochłody:( porażka ;( Za to prażę się na szybowcach, na lotnisku :)he he

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chcę nad morze :( zazdroszczę! ładne zakupy i słodkie fotki z mężczyzną ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Plaża!?! jej zazdroszczę:)
    cudownie!

    OdpowiedzUsuń