poniedziałek, 16 maja 2011

Studenckie grillowanie

Notka z kilkudniowym poślizgiem. Najpierw blogger nie działał, a później pojechałam do domu. Zatem dodaję przygotowaną notkę w treści niezmienionej :)


Wczoraj spędziłam fantastyczny dzień z moim Pawłem i przyjaciółmi ze studiów. Siedzieliśmy na polibudzie z torbą pełną piwa, słońce grzało, kocyk pod tyłkiem i przyjemne odprężenie. Coś mi ostatnio za dobrze :)
Nasze spotkanie spontanicznie przerodziło się w grilla na placu zabaw przy bloku, gdzie mieszkam i balowaliśmy do późnego wieczora. Świetnie było.




A teraz moje ostatnie zakupy za bardzo niewielka kwotę :)


Kolczyki od Pawła


Wisiorek niestety słabo widać. Ma doczepioną małą podkowę i tabliczkę z napisem 'luck'. Bardzo mi się spodobał.


A to prezent na zbliżający się Dzień Mamy. Dostanie go w ten weekend bo później pewnie zobaczymy się dopiero po sesji.


14 komentarzy:

  1. ojej ja muszę mojej mamie coś kupić, a tutaj funduszy brak :( bu! ech ja miałam taką wenę na piwo w ten weekend, że chętnie bym jeszcze to Wasze wypiła

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myslalam, ze to juwenaliowe grillowanie tak jak we wroclawiu na tekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takiego pikniku! Widać, że świetnie się bawiliście. Biżuteria oczywiście boska! A jeśli chodzi o moje buty to: Allegro, Allegro i jeszcze raz Allegro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ^^
    U mnie konkurs (coś a'la candy).. oczywiście z nagrodami! Zapraszam & pozdrawiam.
    www.wygrywamy-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się naszyjnik dla mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za miłe słowa, staram się pisac po prostu to co myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde też taki piknik chce;) Pozdrawiam ps. śliczny łańcuszek na ostatnim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) ja też ostatnio imprezuję, w końcu mamy juwenalia, ale ciągle zapominam aparatu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. slodka ta podkowka :) bardzo fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję! :)

    piękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne prezenty. zapraszam do mnie. ;) http://amazinggirl1323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń