sobota, 28 maja 2011

Spotkań z kulturą ciąg dalszy

Z kulturą studencką oczywiście (a czasem również jej brakiem). Teraz obchodzimy juwenalia na UG. Wczorajszy występ Dżemu był niesamowity. Klasyk to jednak klasyk. Niby paru starych posiwiałych facetów, a jaka energia na scenie! Trochę mi brakowało większego kontaktu z publicznością ale i tak było świetnie. Dzisiaj najbardziej czekam na Strachy na Lachy. Studenci to jednak mają dobrze. Tyle koncertów i za żaden nie trzeba zapłacić ;p
Wczoraj w okienku między zajęciami w końcu znalazłam godny uwagi second hand! Przez półtora roku mieszkania w Gdańsku ten jest pierwszym, do którego mam zamiar częściej wracać. Wczoraj rozeznałam się w terenie, a dziś pojechałam na otwarcie, bo sobota jest dniem -50%. Kupiłam kilka rzeczy, które pokażę Wam w następnej notce. Śmieszyła mnie ta sytuacja, gdy w kolejce do wejścia ustawiło się jakieś 20-30 osób (a ja wśród nich... no nie ;p) i wbiegło po upatrzone rzeczy. Niestety przepychanie łokciami nie jest moją mocną stroną, ale przemogłam się, gdy pewna kobieta próbowała mnie odepchnąć od letnich sukienek. A odnośnie wbiegania i przepychania, wyobraźcie sobie jak wyglądał przystanek autobusowy pod kampusem UG tuż po koncercie. Ludzi było mnóstwo. Już chciałam dać za wygraną i zafundować sobie powrót do domu na piechotę czyli jakiś dwugodzinny spacer. Ale gdy autobus podjechał, rzuciłam się jak lwica na drzwi i udało mi się wepchnąć. Nie przewróciłam się, stojąc stabilnie jedną stopą tylko dlatego, że tłum podtrzymywał się nawzajem ;p

A teraz po długim wstępie, który, mam nadzieję, przeczytaliście, zdjęcia z dzisiejszej eskapady :)







Tunikę noszę dość często. Dzisiaj pierwszy raz w roli sukienki. Rajtuzki w rzeczywistości są ciemniejsze. A wisiorek mam już od dawna i teraz przyszła znów jego fala - wrócił do łask :)

17 komentarzy:

  1. ładnie się prezentuje jako tuniczka ;d
    ładniutkie masz nogi :D ja niestety w zakolanówkach wyglądam jak potwór :)

    Ja niestety u mnie Juwenalia przegapiłam :(
    Jak były w Gliwicach - to byłam w Wiśle, a jak były w Katowicach to pogoda bardzo nie dopisywała, a ja jeszcze się kurowałam po wiśle ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, dziękuję, pierwszy raz coś takiego słyszę, bo ja się całe życie odchudzam :P.

    Cudownie wyglądasz w tych kolorach i dodatki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!
    Udanej imprezy (i napisz jak było ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, takie kolejki i przepychanie się do sklepów znam. Kiedyś dostałam tak w żebra, że siniaka miałam. Od starszej pani, która chciała byc wszędzie pierwsza, a ja stałam jej na drodze.
    a co do ludzi w dresie - lale i ich koleżanki mi nie przeszkadzają. Takie do mnie nawet nie podchodzą. Gorzej jeśli chodzi o płec przeciwną, która chodzi w grupach. Jeśli taki krzyczy za mną, że "zaraz w morde brudzie dostaniesz" to wiem, że ma zamiar dokładnie to zrobic.
    dziwi mnie takie zachowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nie ma takich sh więc nie mam takich doświadczeń ;P na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za makabryczne doświadczenia! - mam jednak nadzieję, że nie dałaś się od tych sukienek odepchnąć :D Ślicznie wyglądasz, a podkolanka niesamowicie dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka jest rewelacyjna, mam taką sama i zakładam ja kiedy tylko mogę :)

    A w zakolanówkach wyglądasz super :))

    Zapraszam na http://aanjam.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne są takie przepychanki w SH, dla mnie to masakra, ludzie potrafią sobie wyrywać rzeczy z ręki... w każdym razie cudowna marynarka i naszyjnik też świetny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię twojego bloga, czekam na kolejne posty!
    tymczasem zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tutaj ;3
    wpadnij do mnie: ♥POPPY♥
    jeśli chcesz być na bieżąco dodaj się do obserwatorów ;DD
    pozdrawiam, poppy <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie ;)
    Kapitalna marynarka i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne wyglądasz:-) wszystko razem współgra idealnie:-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. set pierwsza klasa:)

    hardcandyyyy.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo łądny zestaw! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń