środa, 25 maja 2011

Przystanek Alaska xD

Gdańsk mnie zaskakuje.Ok, pogoda nad morzem szybko się zmienia, ale bez przesady. Wczoraj roztapiałam się po przejściu trzech kroków, a dziś? Żałowałam, że nie mam grubego swetra. A ja się nastawiałam na sukienkę :)

Z wydarzeń kulturalnych, w sobotę byłam na Delfinaliach w Gdyni i bawiłam się cudownie i fantastycznie na koncertach Rahima i Grubsona. Było po prostu MEGA. Atmosfera nie do opisania. Szalałam, gdy razem z tłumem śpiewaliśmy i bujaliśmy się z ręką w górze. Tak mają dzieci wychowane na hip-hopie ;p Przekroczyłam nieco limit alkoholu, który wyznaczyłam sobie na imprezę, ale nie cierpiałam następnego dnia, więc nie żałowałam. Naprawdę bardzo dawno nie byłam na takim genialnym koncercie. Energia aż parowała. Niestety nie mam zdjęć, bo zapomniałam kupić baterie ;/ No cóż, bez komentarza ;p

A teraz dzisiejszy zestaw. Pastelowy, kwiatowy i dziewczęcy. Lubię proste połączenia bez zbędnego udziwniania. Owszem, są osoby, które porywają się na miano trendsettera i niektóre z nich rzeczywiście na nie zasługują. Jednak większość to niestety kuriozum.






Tutaj kompilacja dodatków. Bransoletka i kolczyki z przywieszkami (uwielbiam ten kluczyk przy kolczykach) oraz naszyjnik z metalowych kwiatków. Rzadko go noszę, bo wydaje mi się zbyt elegancki do codziennego stroju, ale myślę, że akurat tutaj pasuje. Charakterku dodają wściekle różowe paznokcie. Jestem wielka fanką soczystych lakierów. 
A Wy co preferujecie?

18 komentarzy:

  1. piekne dodatki poczawszy od bizuterii konczac na balerinkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja torba też jest śliczna, taka większa wersja tej mojej :D
    Poza tym wyglądasz pięknie!
    Obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobną bluzeczkę ;)
    ja ostatnio też kocham kolory! ostatnio zainwestowałam w zielony lakier do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niewiele ci zostało do wakacji;)
    W profilu wyczytałam, że Twoja branża to biotechnologia- studiujesz ją? Mogłabyś mi powiedzieć kilka słów na temat tych studiów? Zastanawiam się nad tym aby umieścić je na drugim miejscu przy rejestracji na studia, ale potrzebuję opinii kogoś, kto bardziej w tym "siedzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za informacje :) jak będę mieć więcej pytań na pewno napiszę. Też mam zamiar iść na inżynierskie, bo po takich najłatwiej o pracę, także od matmy i fizyki tak czy siak się nie wywinę. Ale idzie się przyzwyczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka świetnie współgra z torebką ;)
    Spodnie mi się bardzo podobają ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie Ci w takim kolorze ;)
    i takie pytanie mam, orientujesz się może, gdzie w Gdańsku można sobie spokojnie rozstawic namiocik, żeby było wygodnie i w miarę bardzo tanio?

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem dziś jakaś roztrzepana... Napisałam kolorze - miało byc w zestawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. studencko szalejesz ! :)

    trzeba odpoczywac poki mozemy :)

    a kolczyki rzeczywiscie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak tu spakować się w jedną walizkę ;P :P :P he he ja ostatnio lubuję się w pomarańczowym :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za te miłe słowa!!!! :***

    Ja tez jestem fanką soczystych lakierów i mam już całą kolekcję :)))

    A w stylizacji zachwyciła mnie zwłaszcza bluzka :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak, soczyste lakiery na bardzo duży plus! <3 uwielbiam!
    hah, widzę, że wszystkie miasta z tych xxx-naliów dobrze wybrnęły i było się na czym pobawić. eh, jak ja bym z chęcią posłuchała na żywo Grubsona <3 no, ale musiałam się zadowolić L.U.C. i Jamalem ;) więc nie marudzę już więcej :D

    zapraszam do mnie. byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś skomentowała moje zdjęcia, gdyż liczy się dla mnie każda opinia.
    pozdrawiam serdecznie i ciepło,
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw!!!! wyglądasz nieziemsko. :*

    http://www.roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna kurtka i torba!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyróżniłam Cię u mnie na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny;-). Outfit bardzo fajny taki na luzzie. Ja w zeszłym roku wzięłam nad morze kalosze i wygrałam na tym!

    OdpowiedzUsuń
  17. torebka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń