sobota, 21 maja 2011

Plażowicze :)

Czwartek był piękny, gorący i słoneczny. Z nauki do egzaminów oczywiście nic nie wyszło. Wytrzymałam może godzinę od przebudzenia, spakowałam torbę i pojechałam z Pawłem na plażę. Piasek parzył w stopy, woda była bardzo czysta i bardzo zimna, jednak musiałam chociaż zamoczyć palce. Byłam bardzo szczęśliwa. Zapomniałam o wszystkim, co nade mną wisi. Cieszyłam się obecnością Pawła, piekącym słońcem i delikatnym wiaterkiem. Szkoda tylko, że pogoda się zepsuła. Może chociaż przez te szaro-bure niebo zmuszę się do rysowania pomp, filtrów, liczenia miliona idiotycznych rzeczy i wkuwania do egzaminów... Taaa, jasne ;p

Strój jest bardzo prosty. Uwielbiam guziczki w spódnicy i marynarskie paseczki. Miałam na sobie trochę więcej ubrań, jednak było za gorąco i natychmiast po wyjściu z domu musiałam się rozebrać.








Takie wakacyjne obrazki. Już nie mogę doczekać się lata.

A na koniec dziękuję za wyróżnienie od Carmesi 

Zasady Sunshine Award
  1. Podziękować za wyróżnienie.
  2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
  3. Wkleić logo wyróżnień.
  4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
  5. Zamieścić linki do tych blogów.
  6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą 

 Wyróżnienie przekazuję dziewczynom:

Co mnie uszczęśliwia? 
Wolność. 
Świadomość, że mogę nic nie robić. 
Wieczory, poranki, śniadania, obiady i kolacje z moim mężczyzną.
Długie spacery brzegiem morza.
Dobra muzyka.
Dobre jedzenie.
Rozmowy z przyjaciółką.
I pewnie setki innych rzeczy, które akurat nie przychodzą mi teraz do głowy.




16 komentarzy:

  1. piękna spódniczka! Też bym się pobyczyła nad wodą ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. alez ja Ci zazdroszcze ! :) spodniczka bardzo ladna i w sam raz pasuje na plaze :)

    moze to i lepiej , ze nie studiuje gdzies, gdzie jest blisko plaza ;) bo juz w ogole bym sie nie uczyla.

    ha! ale ostano tez paradowalm juz w spodniczce, bluzeczce letniej i sandalkach o wydziale , krecac sie po czytelni ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaka piękna pogoda tam u Ciebie ;)
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę nad morze ! pięknie pięknie !

    pozdrawiam ciepło , wyglądasz ślicznie !

    http://kamilciiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie wyglądałaś! I te zdjęcia!!!! Uch, zazdroszczę. A poza tym, zatkało mnie, kiedy zobaczyłam wyróżnienie! Dziękuję! :* - skupie się nad nim przy następnej notce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)

    dziękuję bardzo za wyróżnienie! miło mi bardzo ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz:))
    Stylizacja śliczna, wakacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))))))) spódniczka świetna ! jej ale mi narobiałaś ochotę by zobaczyć morze...! a mam tak dalekoooo

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaa też bym się wybrała tak na plażę :)

    u mnie nowa notka, zapraszam!
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję. Zabierz mnie do siebie :) mogę gotować, sorzątać, cokolwiek byleby być nad morzem.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę wypadu na plażę i zapomnienia o przyziemnym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to jest kochana- czasami pogoda psuje nasze plany ;) Niemniej ślicznie ci w tej spódniczce, a sówka skradła moje serce :)))

    Całusy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow it looks like a lovely day at the beach! I just adore your outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę, ślicznie wyglądałaś tak radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć! Jak się patrzy na te zdjęcia, to naprawdę czuje się ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń