środa, 4 maja 2011

Miszmasz

Dzisiaj zaczęły się matury. Dotyczy mnie to "osobiście", bo mój brat zdaje właśnie w tym roku egzamin dojrzałości ;p Czasem mam wrażenie, że bardziej się tym przejmuje niż on sam. Jednak chyba się mylę. Mama poinformowała mnie, że mój braciszek siedzi grzecznie w pokoju i rozwiązuje maturę z matematyki. Prędzej spodziewałabym się po nim zimnego piwa na zrelaksowanie ;p

W weekend zbytnio nie wypoczęłam, bo obecność "niedomowników" jednak zobowiązuje. Nie mogłam się rzucić na łózko z wyciągniętymi nogami, kiedy  chciałam. Ale nie narzekam. Było sympatycznie. A to majówkowy spacer do Sopotu


Dalszy ciąg miszmaszowej notki, to moje dzisiejsze zakupy. Wracając z zajęć zaszłam do H&M (bardzo chciałam odwlec moment rysowania pomp i filtrów) i zupełnie nieplanowanie kupiłam wąską granatową spódnicę za 19.90 i oversizową bluzkę w paski za 29,90, w której czuję się bardzo sexy i wakacyjnie. Aż zatęskniłam za zapachem gorącego piasku.


Spódnica jest ze sztywnej grubszej dzianiny. Przez to ładnie się układa. Aż dziwię się, że była taka tania, bo materiał jest dużo lepszy od spódniczek tego typu oferowanych w NewYorkerze i w samym H&M



A na koniec lakiery do paznokci, które ostatnio kupiłam. Mięta, pomarańczowa czerwień i brudny róż. Bardzo lubię lakiery Wibo. Nawet mimo to, że paznokcie trzeba malować 2 albo i 3 razy. Kolory są śliczne i wybór jest ogromny. Będę im zawsze wierna :) A miętowy lakier jest marki Safari kolor 101. Kupiłam go w kiosku koło domu. Też jest w porządku, chociaż utrzymuje się na paznokciach krócej niż Wibo. Jednak przy umiejętnym nałożeniu wystarczy nawet jedna warstwa. To by było na tyle z porównania :)






15 komentarzy:

  1. mam taką czarną spódniczkę! Kocham ją ;d
    teraz poluję na te rozkloszowane z tej serii ;d

    a bluzeczka cudowna ;d
    i płaszczyka zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. matura.. kiedy to było ;)
    fajna pasiasta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyh spodniczek u mnie nie moge znalezc , a juz je wyczailam jakis czas temu na blogu kasi tusk ! ;)

    a lakiery z wibo tez dzis ogladalam ze wzgledu na fajne kolory ale nie jestem do nich przekonana, nigdy co prawda nie mialam ale vipera w tym roku tez ma ladne no i inglot ktory jest super trwaly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka i lakiery :)
    POzdrawiam.;p

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się kolory lakierów, ten pasiaczek jest super - ale mierzyłam nawet najmniejszy rozmiar i był za szeroki :( a spódniczki z H&M te po 19,90 mam już 3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne %%%%% łupy !!!




    http://calima-allbymyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ach sernik sernik..;D ja niedługo muszę poprosić o niego moją mamę;D ta bluzka jest cudowna:D:) narobiłaś mi na nią smaka, chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam rozowy lakier, jest naprawde uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne i tanie zakupy :) lubię te lakiery z safari, zwłaszcza, że takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka w paski wygląda genialnie :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne odcienie Nude ma Inglot, tylko że niestety trochę wysuszają usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna kurtka! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna bluzka :) a jak tam matury twojego brata ?

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulka w paski jest świetna

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń