wtorek, 10 maja 2011

Gorąco

Rozkoszuję się tym, że jest tak ciepło. Oczywiście zewsząd słyszę narzekania, że za mocno słońce świeci, że głowa boli, zaduch w autobusach i generalnie wszystko jest do bani. Z mentalnością Polaka nie wygrasz. Mimo że po całym dniu łażenia po sklepach z przyjaciółką (Tak tak! Niespodziewanie dowiedziałam się o godzinach dziekańskich!) bolały mnie spuchnięte stopy i niezwłocznie potrzebowałam zimnej wody, czułam się świetnie. Bo w końcu to poczułam! Nie to że wieje i muszę obwiązywać się szalikiem. Ani to, że przemakają mi buty. Najzwyczajniej w świecie było mi dzisiaj gorąco i zaliczam uczucia związane z tym zjawiskiem do jak najbardziej pozytywnych.
Na polibudzie ruszyły juwenalia, co mam zamiar jutro bezczelnie świętować i olać fakt, że mam sześć egzaminów i połowy nie zdam. Dzisiaj jest dobry dzień a ja dobrze myślę :)
Kupiłam sukienkę na wesele (nareszcie poczułam się w jakiejś ładna!), dwie koszulki i kilka drobiazgów po 5 zł w Orsay'u. Powiem Wam w sekrecie, że kilka dni temu ofajdał mnie ptak i dopiero teraz zaczynam odczuwać działanie "szczęścia", które ten incydent miał mi przynieść xD Z moim chłopakiem jest cudownie, jutro spotkam się z przyjaciółmi, mały oddech na uczelni i udane zakupy. Czego chcieć więcej?

A teraz zdjęcia ze spaceru po lesie. A to cały czas Gdańsk.






Nie ma to jak przytulanie się do drzew. Tylko że komary już zaczynają ciąć.


A jego najbardziej, bo ma słodką krew :*

19 komentarzy:

  1. Torba troszkę gryzie się z rajstopami, ale ogólnie pozytywnie. :) Szczęście widać Ci dopisuje. Koniecznie wstaw tutaj zdjęcie sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie fajny outfit ;). No niestety tak bywa, ale jeżeli mi będzie pasował rudy to bez znaczenia. Moge co tydzień farbować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. taka natura Polaka - musi miec na co narzekac. Jeśli jedno się poprawi - od razu znajdzie sobie coś innego.
    trzeba walczyc z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywnie;) lubie takie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rajtuzy i torebka ;)

    Pozdrawiam/;p
    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsze, że jest ciepło :) fajna torebka w marynarskim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze, ze wrócilo cieplo. We wrocławiu jest wrecz upalnie od pn :)
    Przyjemny zestaw tylko rajstopy bym wymienila na jakeis bardziej wiosenne :)

    a juwenalia to szalenstwo studenckei ,w ktorym ja akurat nie biore udzialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidzę komarów :/ ale fakt - teraz takie ciepeeeełkooo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. torba ładnie się komponuje ze spódniczką ;d
    szukam ostatnio podobnej kurtki jeansowej i jakoś ciężko idzie :<

    mnie też okropnie gryzą :< a jeszcze spuchnięcia z ugryzienia robią mi się ogromne! :(
    mi wczoraj jakoś dziwnie łydki spuchły :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw!:) Ja nie narzekam, ja się cieszę i raduję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnice Ci służą! Oby tak dalej, a Mistrza i Małgorzatę, naprawdę polecam - sama czytam już 2. raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rajstopy nie pasują. ale poza tym ok, lubię marynarski styl ;) a tu trochę nim zalatuje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. próbuję właśnie gdzieś wyhaczyć taką dżinsową kurteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi słońce nie przeszkadza. Cieszę się, że tak mocno świeci :)
    Ceny butów nie pamiętam - ok.30-40zł, ale polecam, bo są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja, mam podobne rajstopy ;)
    Podoba mi się tutaj ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna torba :)

    zapraszam, nowa notka :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń