niedziela, 17 kwietnia 2011

Wieczornie

Dawno mnie tu nie było. Oczywiście nie z własnej woli. Ten tydzień ostro się ze mną obszedł. Dużo wysiłku i nerwów mnie kosztował. Czasem bywa tak, że nic nie dzieje się tak jak powinno. Właśnie to mnie ostatnio spotykało.

Wykroiłam kilka chwil wieczorem na wyjście na spacer. Aparat odmówił nam posłuszeństwa, zatem zdjęcia słabiutkie z telefonu. Ale stwierdziłam, że muszę coś tu napisać, bo będę się czuła niespełniona ;p

Dzień był prześliczny. Ciepły i słoneczny. Rano pomaszerowałam do kościoła z gałązkami forsycji w roli palmy (zawsze sama robię palmę, bo nie lubię tych "słomianych") i byłam bardzo zadowolona, że w końcu mogę wystawiać twarz do słońca.


Sukienka to jeden z łupów z second-handu. Jest w drobną czarną krateczkę. Muszę dorobić się do niej jakiejś halki, bo jest przezroczysta i niestety bez legginsów na razie nie da rady jej nosić.


Bardzo podoba mi się okrągły kołnierzyk w stylu retro.




Żeby dopełnić całość pierścionek z czarnym oczkiem i kolczyki z zatopionym koronkowym wzorkiem.
Mam nadzieję, że kolejny tydzień będzie lepszy. Trzymajcie kciuki :)



13 komentarzy:

  1. jej naprawdę szkoda, że tak słabiutko widać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie to jest super, tylko zamiast leginsów ubrałabym rajstopy :> obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie,ładnie :D

    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny jest super ale trzeba czasami się przełamać do innych barw:D

    Super jest ta sukienka. Podobają mi się takie retro wzory;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. znów Ci zazdroszczę :( sukieneczki < 3 jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tak samo ta sowa nie dawała spokoju, widziałam ją w tylu stylizacjach, ciągle trafiałam na allegro więc postanowiłam kupić zwłaszcza, że majątku nie kosztuje i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śukienka jest śliczna :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak romantycznie! Ślicznie Ci w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę lekkiego tygodnia :) mój będzie fajny aczkolwiek fizycznie wykańczający, dwie noce w pociągu .... Sukienka śliczna, lubię takie retro klimaty, szkoda, że kolczyków nie widać zbyt dobrze ciekawa jestem jak wygląda ta koronka.

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest śliczna, w tym roku w kapphalu była podobna czarna . Jest retro i jest chic zdecydowanie :) możesz sobie zrobic do niej podszewke na tiulu tez bedzie fajnie

    OdpowiedzUsuń