środa, 27 kwietnia 2011

Pozytywnie

Słuchałam ostatnio dosyć często wielce sarkastycznej piosenki o tym tytule. Ale dziś bez cienia sarkazmu. Co prawda czas świąteczny w domu minął bardzo szybko, jednak zaraz majówka i na pewno będzie miło z moim mężczyzną. Padałam dzisiaj z nóg, ale nadal miałam ochotę na spacer. Zatem spacer i kilka zdjęć przy okazji. Planuję bywać tu częściej, bo ostatnio się zaniedbałam. W ogóle stworzyłam listę mocnych postanowień ;p Ciekawe ile mi się uda.

Dzisiaj lekka kobaltowa sukienka, którą bardzo lubię. Świetnie się w niej czuję. Wiosną to jednak kobieta ma dobrze. Przynajmniej wie, że ma nogi :)



Może ktoś się skusi na moje wystawione kolanko ;p A tak na poważnie - nigdy nie jechałam na stopa. Chyba za bardzo bojaźliwa jestem.


W końcu dorobiłam się własnych sówek. Prawie się z nimi ostatnio nie rozstaję. A do tego miętowe paznokcie. Kupiłam ostatnio kilka lakierów do paznokci, z których jestem bardzo zadowolona.  Najbardziej lubię matowe kolorki.


Jak widać, było mi bardzo zimno. Dałam się uwieść gorącym promieniom. A wiatr nad morzem niestety robi swoje. Teraz kubek gorącego kakao na uprzyjemnienie wieczoru, który, mam nadzieję, za chwilę wręczy mi mój Paweł :)



18 komentarzy:

  1. Ten kupuj w ciemno. Ja po zimie jestem w kolorze szpitalnej ściany a bronzer wygląda na mnie naturalnie i bardzo delikatnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten wisior z sową! Mogłabyś napisać co to za lakier, bo sama ostatnio poluję właśnie na taki odcień i jakoś nie mam narazie szczęścia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. te Twoje sówki sa kochane :) a kobaltowy kolor to bedzie hit lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ci ten naszyjnik pasuje.
    w sumie jestes bardzo podobna do sowy ;]
    sowy maja mądre głowy ;]

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny lakier i apaszka!
    mam nadzieje, ze kakao smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka ;)
    I sówka < 3 też ją mam ; dd pierścionek jeszcze dojrzałam, piękny jest! Też się chyba kiedyś skuszę ; d

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi się Twoje sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę miała chwilę wolnego czasu to mogę spróbować :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna sówka ;p

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw i piękny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie! a co do tej mojej sukienki to wykończenie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawienie. Proste, ale ma coś w sobie.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog! no ta książka musi być super podziel się nią z nami ! :) zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupuj go kupuj;D jego cena teraz spadła znacząco;d kurcze no, ta sówka jest śliczna!;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwilbiam motyw sowy na bizuteri:) Na ten pierścionek choruję od dawna i chyba w końcu dołączy do mojej kolekcji:) Kobaltowa sukienka- cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj śliczna ta sówka :D i w ogóle bardzo fajny outfit :D Pzdr!

    OdpowiedzUsuń