sobota, 9 kwietnia 2011

Glamrock

Weekend szósty tydzień z rzędu z ostrą edukacją, a to jeszcze nie koniec. Mam wrażenie, że wielkie ciśnienie skończy się dopiero z końcem semestru.
Ale dziś jest sobota, więc skwapliwie to wykorzystuję. Słońce mnie trochę oszukało. Wcale nie jest ciepło. Wieje niemiłosiernie. Ale ja i tak się rozebrałam - ach, to poświęcenie dla mody ;p

Dzisiaj trochę rockowo. Bluzę w fasonie ramoneski z Zary wygrzebałam kiedyś w lumpeksie. Rzadko ją noszę, bo to jednak bluza. Ale po dzisiejszej stylizacji stwierdzam, że bluza wcale nie musi być sportowa. Także chyba się przekonałam :)



Lubię chodzić w kapeluszu. Do swojego przypięłam pinsy i dumnie go noszę, nie bacząc na dziwne spojrzenia :)




I moja nowa koszulka z serii 'Zupełnie zwyczajny T-shirt, bez których nie umiem żyć.' 

W nieśmiertelnik zaopatrzyłam się kilka lat temu i umieściłam na nim słowa, które zawsze dają mi kopa i każą się pozbierać. Nie pozwól, żeby strach wyeliminował cię z dalszej gry. 


Na koniec mój ukochany w bluzie Barcelony, którą sprezentował mu tata. Kazał podkreślić, że jest kibicem Arki, ale Barcelonę szanuje. Także przekazuję :)
 
Miłego weekendu!


21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bluza. :) Nie dziwię się, że nie potrafisz żyć bez t-shirt'ów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczyła mnie Twoja koszulka! Poza tym Bardzo Ci do twarzy w tej kurtce, chuście i kapeluszu - ostatnio mam słabość właśnie do kapeluszy. Podziwiam odwagę rozebrania się z kurtki przy takim wietrze. Miałam dziś lekcje i po wyjściu z domu myślałam, że umrę z zimna idąc na przystanek...

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna z lepszych stylizacji ;d
    a na dodatek zazdroszczę Ci jak ślicznie wyglądasz w kapeluszu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka!
    A zimno i wieje w całej Polsce niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta bluza z zary, gratuluję (i zazdroszczę oczywiście) łupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja mam nadzieje ze twoj ukochany jest kibicem areczki,bo ja akurat mieszkam kolo stadionu gdzie kiedys sie mecze odbywaly i jestem fanka:D co do stylizacji swieeeetna! bardzo mi sie podoba bluzka,ramoneska,kapelusz to jzu w ogole-a co do ludzi-masz racje!! niech sie zajma soba, a my ubierajmy sie tak jak nam sie podoba i niewazne,ze dla innych mozemy wygladac jak dziwactwa.blog fantastyczny dodaje do obs i bede sledzic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszulka. Lubię takie nadruki. Kapelusze też.

    Pozdrawiam
    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kapelusz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza i koszulka!:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ha ha ha ha słodko :D fajne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 kolczyki wisienki. zdecydowanie poszukuje wlasnego ideału , bo lubie ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cena za białą perłę to ok 50zł. W aptece. Wybiela rewelacyjnie! Po tygodniu widać już efekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kapelusik ;)

    http://beatta-beatta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta ramoneska pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluza a la ramoneska cudna ! :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześwietny kapelusz masz!

    OdpowiedzUsuń
  17. twoja koszulka zupełnie mnie zauroczyła, gdzi mogę taką dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, kapelusz jest niesamowity!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Nieuporządkowana! Wróć na bloga!!! Jestem zdesperowana, żeby przeczytać u Ciebie coś nowego! :D Pozdrawiam słonecznie, wiosennie i zielono! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się torebka, zapraszam do mnie:
    nicolemlotkwoska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń