wtorek, 5 kwietnia 2011

Ahoj!

Weekend spędziłam w domu. Co za tym idzie, moja lodówka jest wypełniona po brzegi i wzbogaciłam się o kilka rzeczy z lumpeksów. Po prostu byłam w swoim żywiole :)

Zdjęcia z poprzedniego posta robiłam na małym placu zabaw na osiedlu, gdzie aktualnie mieszkam - Gdańsk Niedźwiednik zaprasza ;p Co jak co, ale widoki stąd są naprawdę piękne. Szczególnie w nocy, gdy widać rozświetlone miasto.

Dzisiaj marynarskie klimaty. Czerwony sweter z SH i bluzka w paski, która już tu była. No i mój ręczny szary wyrób, który nie mam pojęcia jak nazwać.



Sweter przewiązany paskiem już był. Ale pewnie będzie jeszcze niejednokrotnie. Po prostu lubię mieć talię.



Mój nowy zakup. Kosztowała bardzo niewiele, więc zobaczymy, ile ze mną wytrzyma. Bardzo podoba mi się motyw z przypiętym kluczykiem.

Dzisiaj znowu świeci słońce. Uwielbiam! I znowu mam katar ;/ No cóż, wiosna :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny motyw ze sweterkiem obwiązanym paskiem1 Czemu ja na to wcześniej nie wpadłam? Poza tym wyglądasz bardzo kobieco i wakacyjnie. Jeszcze tylko morze z jakimś statkiem w tle i mamy pin-up girl! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny niezobowiązujący zestaw :)
    Wracaj do zdrówka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka śliczna ;d
    i podoba mi się połączenie pasków z czerwienią ;)
    i spodnie, spodnie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej podoba mi się czerwień. :) Tunika w paski optycznie poszerza Ci biodra, ale ogólnie całkiem fajny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz genialnie, tak radośnie i promieniejesz! aż chce się uśmiechać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Bransoletka jest śliczna.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zjadłam maciupki kawałek, a umierałam, więc szczerze nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny sweterek

    zapraszamy na naszego bloga z biżuterią lixiduu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokaż te zdobycze z sh :) ta bransoletka jest śliczna, też chcę mieć taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka bransoletka i urocze "coś" na szyi. Wyglądasz genialnie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, lubię motywy marynarskie :D Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pasiaki!!! I Twój "szary" wyrób jest identyczny jaki mozna kupic w Reserved więc wyszło Ci świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super strój i zapraszam do mnie :)dodaję do obserwowanych

    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Irlandczycy nawet w pidżamie i paciach wychodzą na miasto do sklepu po zakupy, albo nawet w śpiworach widziałam gościa, i to w samej stolicy, a w Polsce? Gdybyś się tak ubrała to by Cię wyśmiali o obgadali od góry do dołu. Tak to już jest, dlatego ja będąc w Polsce nigdy w życiu nie widziałam kobiety która miałaby czerwoną szminkę na ustach, niestety tak już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba opcja ze sweterkiem i paskiem, sama od kilku dni poszukuję odpowiedniego - w sensie o odpowiedniej długości.
    A tak, w ogóle to nie wiem czy ja nie mam piękniejszego widoku z mojego tarasu na Fikakowie w Gdynia :P Zapraszam, porównany ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię styl marynarski :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pełna lodówka to podstawa! Ja właśnie czekam aż mi się obiad ugotuje ;)

    OdpowiedzUsuń