czwartek, 3 marca 2011

Na dobry dzień

Po tragicznym dniu nastał nieco lepszy, który szumnie nazwę dobrym. Czekałam na spóźniony autobus na przystanku i miałam to w nosie, bo mi słońce w twarz świeciło i musiałam mrużyć oczy. Jak przystało na dzisiejszy dzień, jest mi słodko. Razem z moim księciem z bajki (śmieje się xD) zrobiłam ciasteczka. Pyszne.


Dziś na uczelni pojawiłam się w spódnicy z wczorajszego posta. Musiałam jakoś uczcić pierwszy od dawna piękny dzień. Podejmuję mocne postanowienie częstszego noszenia spódniczek! Spodnie są nudne :p Szkoda tylko że sto razy wygodniejsze. Ale bycie kobietą zobowiązuje :)
Odwiedziłam dzisiaj  Kolczyk Shop. Moja kolekcja wzbogaciła się o kolejne dwie pary. Podobało mi się więcej, jednak przyjemności trzeba dozować.




Kolczyki są mało widoczne. Ten jest w kształcie lustereczka a drugi do pary to grzebyk. Może jestem na nie trochę za stara, ale urzekły mnie właśnie swoją słodyczą.


A tu efekt końcowy. Trochę się przypiekły ale nie wpłynęło to na smak ciasteczek-serduszek. Najlepszy jest cytrynowy lukier :)





13 komentarzy:

  1. aaaa bez tego lukieru to bym zjadła ;P a ja też powiedziałam sobie, że muszę nosić spódniczki. Tylko najpierw muszę je nabyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa:)
    świetna spódniczka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko zestawiłaś! :) Aż czuje się powiew wiosny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica. Też uwielbiam kolczyki w ciekawych kształtach. Te, z radością, bym pożyczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie wygladaja Twoje wypieki :)


    Jesli interesujesz sie moda to zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    http://my-name-is-audrey.blogspot.com/

    Mozna na nim ogladac wiosenna kolekcje New Look, Topshop, H&M i limitowana kolekcje MAC Wonder Woman !
    Inspiracjami ostatnich postow sa Blair Waldorf i Serena van der Woodsen, a takze Anja Rubik !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny żakiet;) Ja tez czasem lubię założyć takie kolorowe kolczyki;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely pictures ^^
    Follow me? I'll follow you too :)
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarz :*
    miło to słyszeć !

    zapraszam do zadawania mi pytań w moim nowym poście !

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica extra, ale mnie urzekły buty są poprostu świetne....

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie spodniczka:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy fashion blog
    http://magda-asia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ej! *zazdrości* super ta spódniczka - sama szukam takiej chyba z 3 miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń