piątek, 25 marca 2011

Minimalistycznie

Dzisiejszy dzień jest jakiś dziwny. Nie mam na nic siły. Podobnie jak wszyscy, z którymi miałam dziś styczność. Wszystkie rozmowy wchodziły na smutne, dziwaczne tematy. Normalne to na pewno nie było ;p

Dzisiaj garniturowo - biało-granatowo. Koszulę ukradłam z szafy chłopaka. Chustka w panterkę, żeby było bardziej kobieco i nie tak surowo. I moja nowa miłość - bransoletka looks like Pandora za 20 zł z House'a xD Uwielbiam ją. Ma śliczny turkusowy kolor. Nie dawała mi spokoju i musiałam po nią wrócić.

  
 
  


Na dzisiaj Was zostawiam, bo nie jestem w stanie napisać niczego konstruktywnego. Miłego wieczoru!



20 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :)
    Podoba mi się ta stylizacja!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Pozdrawiam i hop do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super! Jak tak profesorka czy coś w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  4. you look fab!




    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    (there's a GIVE-AWAY on my blog)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zawsze pecha i jak coś mnie dręczy to gdy wracam się okazuje się, że już nie ma lub ma feler ;(


    lubię takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, tak bardzo uniwersalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a bransoletka jest po prostu boska!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥Intresting post like all your blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze tylko ubrany na bakier stylowy czarny/czerwony beret i mamy paris glamour ;) bardzo mi się podoba! :D Pochwaliłabyś się tym pierścionkiem na innych zdjęciach ! - Jest śliczny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham spodnie i torebkę ! Są boskie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twoja stylizacja:P Wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie :) szkoda, że butków nie widać :)

    zapraszam do mnie - nowa notka:
    http://mala-czarna90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba najbardziej przypadłą mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się tego typu bransoletki ;P sama planuję nabyc

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie!! Uwielbiam taki minimalizm;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw! I torba śliczna!

    OdpowiedzUsuń