niedziela, 20 marca 2011

Krokusik

Weekend mi minął bardzo przyjemnie mimo niesamowicie pracowitej niedzieli. Kolokwium z chemii organicznej wzbudza strach we wszystkich na roku ;p Jednak jest to pretekst, żeby wybrać się z winem do koleżanki i uczyć się intensywnie :) Mój chłopak zapewnił mi tak wielką dawkę relaksu, jakiej dawno nie doświadczyłam. Jak on dba o moją kondycję psychiczną :* Lubię te leniwe poranki i wylegiwanie się w łóżku. Kubek gorącej herbaty i rozmowy o niczym ważnym, na co nie ma czasu w zabieganym tygodniu.

Zdjęcia ze spaceru - przerywnika w naukowym dniu. Dlaczego ciągle jest tak zimno?!



Mam okropnie brudne buty. Tak się kończy chodzenie po lesie. Dobrze, ze tym razem dziki nie wyszły nam na spotkanie :)


No i stało się. W końcu się rozebrałam. Śmialiśmy się niemiłosiernie z mojej determinacji. Ale wcale nie było tak zimno ;p



Jak takie ładne kwiatki wychodzą, to już chyba w końcu będzie wiosna. Proszę!




14 komentarzy:

  1. Kwiatki, ach - ja jutro po 6 tygodniach wyjdę z domu zdjąć gips, więc mam nadzieje poprawić sobie humor jakąś oznaką wiosny pomiędzy tymi resztki śniegu ;)
    Płaszczyk masz cudny, ja mam podobny musztardowy, niestety jest za duży i nie leży tak ładnie jak na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ! Cudne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne krokusy, wiosnę czuję:) Drugi outfit bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, jakie ładne zdjęcia. ;D
    tak chcemy wiosnę, te słoneczko i ciepły powiew wiatru. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kwiaty! ale ty piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój płaszczyk super komponuje się z tą marynarska bluzką! :) zazdroszczę wylegiwania się w weekend, bo mój był z piekła rodem... Pozdrawiam Cię serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też widziałam pełno krokusów :D wioooosnaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten krótki sweterek :) I torba też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ; )
    mam nadzieję, że te kwiatki to znak zbliżającego się ciepła ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosna :)
    zapraszam do mnie
    http://miaugosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie zdjęcia.!
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wdzianko chętnie by Ci podkradła;-)

    OdpowiedzUsuń